میلاد فرخنده حضرت معصومه (س) مبارک باد

رادیو مجازی اتاق ایران 22 اردیهشت 1403

رئیس اتاق بندرعباس عنوان کرد؛

تأکید بر توانمندی های صنعتی و معدنی در توسعه اقتصادی

28 تیر 1395
کد خبر : 2590
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رییس اتاق بندرعباس گفت: تردیدی نیست که تکیه بر توانمندی‌های صنعتی و معدنی از اساسی‌ترین عناصر و جریان توسعه اقتصادی محسوب می‌شود.

محمدامین صباغی‌زاده، رییس اتاق بندرعباس در همایش روز صنعت و معدن ضمن گرامیداشت این روز گفت: فرصت مناسبی است که به مهم‌ترین موتور محرک اقتصادی یعنی بخش صنعت و معدن نگاهی اندیشمندانه شود چرا که این بخش عامل مولد اشتغال و نقش بسزایی در کاهش نرخ بیکاری دارد.

صباغی زاده افزود: تردیدی نیست که تکیه بر توانمندی‌های صنعتی و معدنی از اساسی‌ترین عناصر و جریان توسعه اقتصادی محسوب می‌شود و با داشتن نیروی زبده و کارآمد در این صنعت نه تنها در تولید و اشتغال سهم بسزایی خواهیم داشت بلکه در صادرات نیز نقش مهمی را ایفا خواهیم کرد و این مهم زمانی محقق می‌شود که تمامی مسئولین به این مهم توجه کافی داشته باشند.

رییس اتاق بندرعباس ادامه داد: در فضایی که تمام مسئولان نظام خواهان جذب سرمایه‌گذار خارجی در بخش صنعت و معدن هستند جای سوال است که چرا زیرساخت و آمادگی برای پذیرش این مهم در استان مهیا نشده است.

صباغی‌زاده با بیان اینکه بوروکراسی زاید اداری سد راه بسیاری از سرمایه‌گذاران است، تاکید کرد: سرمایه‌گذاران خارجی زمانی علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در کشورمان می‌شوند که حداقل امنیت سرمایه‌گذاری برای آنان تامین و قوانین دست و پاگیر نیز اصلاح شود.

رییس اتاق بازرگانی بندرعباس در پایان افزود: همه ما فعالان عرصه اقتصادی برای رشد و شکوفایی صنعت در کشورمان تلاش می‌کنیم و همه صاحبان فکر و اندیشه را در این مسیر به یاری می‌طلبیم، بی‌شک راهنمایی کارشناسان و متخصصان می‌تواند گره‌گشا باشد.

در پایان این مراسم از فعالان منتخب بخش صنعت و معدن تجلیل به عمل آمد و مهرداد بازرگان به عنوان نایب رییس اتاق بندرعباس با 40 سال سابقه فعالیت اقتصادی مورد تقدیر قرار گرفت.

در همین رابطه