رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

تحویل چهارمین محموله کمک‌های اتاق شهرکرد به مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری

چهارمین محموله تجهیزات پزشکی موردنیاز برای مقابله با ویروس کرونا که به همت اتاق شهرکرد تأمین شده به مراکز درمانی استان چهارمحال و بختیاری تحویل داده شد.

13 اردیبهشت 1399
کد خبر : 33077
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

چهارمین محموله تجهیزات پزشکی موردنیاز برای مقابله با ویروس کرونا شامل دستکش لاتکس و ترمومتر که به همت اتاق شهرکرد تأمین شده است به مراکز درمانی استان چهارمحال و بختیاری تحویل داده شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شهرکرد با اشاره به تحویل تجهیزات موردنیاز دانشگاه علوم پزشکی برای مقابله با کرونا گفت: تاکنون 4 محموله به ارزش بیش از 14 میلیارد ریال تحویل دانشگاه علوم پزشکی استان شده است.

آیت اله احمدی، با اشاره به راه‌اندازی پویش نفس برای مشارکت فعالان اقتصادی در مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا و تعیین پویش نفس، فعالان اقتصادی با همکاری اتاق بازرگانی فعالیت‌های خود را در مشارکت با جبهه سلامت آغاز کردند.

او با بیان اینکه مقداری از تجهیزات و امکانات موردنیاز کادر درمانی و پرستاری استان از سوی اتاق بازرگانی و فعالان اقتصادی تأمین می‌شود، گفت: در این راستا محموله‌های مختلف وارداتی و خرید داخلی تهیه و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته است.

 رئیس اتاق شهرکرد ارزش محموله چهارم در تأمین نیازمندی‌های کادر درمانی و پرستاری در راستای مقابله با ویروس کرونا را یک میلیارد ریال دانست و خاطرنشان کرد: این محموله شامل ترمومتر و دستکش معاینه است.

احمدی تأکید کرد: اتاق شهرکرد تا شکست کامل ویروس کرونا در کنار کادر درمانی و جبهه سلامت قرار دارد و نیازمندی‌های آنان را تأمین می‌کند.

موضوعات :
در همین رابطه