رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

اهدای دومین محموله تجهیزات پزشکی اتاق ایلام به دانشگاه علوم پزشکی

رئیس اتاق ایلام از اهدای دومین محموله 25 هزار قلمی تجهیزات پیشرفته پزشکی و درمانی برای مقابله با ویروس کرونا به دانشگاه علوم پزشکی این استان خبر داد.

09 تیر 1399
کد خبر : 33694
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام با اشاره به اهدای دومین محموله 25 هزار قلمی تجهیزات پزشکی و درمانی به دانشگاه علوم پزشکی این استان گفت: این محموله شامل دستگاه تنفس مصنوعی، ماسک، ست لباس حفاظتی، دستکش جراحی و دیگر وسایل مایحتاج مورد نیاز برای مقابله با ویروس کرونا است.

شعبان فروتن در آیین واگذاری این تجهیزات پزشکی ادامه داد: این تعداد تجهیزات پزشکی با اعتباری معادل 5 میلیارد ریال و با همکاری اتاق بازرگانی ایلام و کمپین نفس خریداری شده است.

رئیس اتاق ایلام خاطرنشان کرد: پیش‌ازاین نیز اولین محموله 17 هزار قلمی تجهیزات پزشکی شامل دستگاه دیالیز، دستگاه پالس اکسی متر ثابت، پالس اکسی متر انگشتی، ماسک، شیلد، ست لباس حفاظتی، تب‌سنج، عینک محافظ، دستکش جراحی، دستگاه تنفس مصنوعی و دستگاه نوار قلب و محلول ضدعفونی کننده به دانشگاه علوم پزشکی تحویل شد.

فروتن افزود: افزون بر این و در چهار مرحله کار ضدعفونی کردن محوطه مرز بین‌المللی مهران، غرفه‌های تجاری، ساختمان گمرکی و دفاتر کاری و گیت‌های ورودی و خروجی در مرز بین‌المللی مهران و توزیع آب‌ژاول ویژه ضدعفونی سطوح در بین مردم مهران نیز انجام شده است.

او تأکید کرد: توزیع این تجهیزات پزشکی و درمانی در راستای مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی ایلام بوده و همچنان تداوم خواهد داشت.

موضوعات :
در همین رابطه