رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

عضو کمیسیون صنایع مجلس

خواسته مجلس عرضه محصولات خودروسازان در بورس است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: نظر نمایندگان مجلس بر عرضه محصولات خودروسازان در بورس است اما وزارت صنعت، معدن و تجارت روی این موضوع بحث دارد و به نتیجه مشخصی نرسیده‌ایم.

10 آذر 1399
کد خبر : 35528
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: نظر نمایندگان مجلس بر عرضه تمامی محصولات خودروسازان در بورس است اما وزارت صنعت، معدن و تجارت روی این موضوع بحث دارد و هنوز به نتیجه مشخصی نرسیده‌ایم. بنابراین همچنان بحث‌ها دراین‌باره بین دولت و مجلس ادامه داد.

به گزارش مهر، علی جدی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در مورد آخرین وضعیت طرح تحول بازار و صنعت خودروهای سبک، اظهار داشت: خواسته مجلس بر این بود که دولت خود لایحه‌ای را برای بهبود وضعیت صنعت خودرو به مجلس ارائه دهد ولی چون دولت اقدامی نکرد ما این طرح را تهیه کردیم.

وی گفت: جلسات بررسی این طرح همچنان در کمیسیون صنایع و معادن مجلس با حضور معاونت صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیأت عامل ایدرو و خودروسازان برگزار می‌شود اما هنوز به نتیجه مشخصی نرسیده‌ایم.

بر اساس گفته‌های او نظر نمایندگان مجلس بر عرضه تمامی محصولات خودروسازان در بورس است اما وزارتخانه روی این موضوع بحث دارد.

وی ادامه داد: هنوز آقای وزیر به جلسات کمیسیون نیامده‌اند و نمایندگانی از وزارتخانه در جلسه حضور می‌یابند. البته معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت با نظر نمایندگان مبنی بر عرضه همه محصولات خودرویی در بورس موافق است اما باید ببینیم آقای رزم حسینی چه نظری دارد.

جدی گفت: به دنبال برنامه‌ای هستیم که می‌تواند به کمک بازار بیاید ازاین‌رو همچنان در حال بحث و بررسی با وزارت صنعت، معدن و تجارت هستیم.

در همین رابطه