رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

در نشست کمیته اقتصاد ورزش کمیسیون گردشگری مطرح شد

پل ارتباطی میان ورزش، ورزشکار و بخش خصوصی ایجاد می‌شود

کمیته اقتصاد ورزش کمیسیون گردشگری اتاق ایران با خور نمایندگان وزارت ورزش و صاحب‌نظران حوزه ورزش با هدف ایجاد پل ارتباطی میان ورزش، ورزشکار و بخش خصوصی تشکیل جلسه داد.

27 خرداد 1400
کد خبر : 38543
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

نشست کمیته اقتصاد ورزش کمیسیون گردشگری و کسب‌وکارهای وابسته اتاق ایران با حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان و فعالان و صاحب‌نظران عرصه اقتصاد ورزش برگزار شد.

هدف از برگزاری این نشست، ایجاد یک پل ارتباطی میان ورزش، ورزشکار و بخش خصوصی بوده و ماهیت این پل ارتباطی برطرف کردن خلأ و نقطه‌ضعف‌های موجود در زیرساخت و ساختار اجرایی در ورزش است.

اهمیت بخش خصوصی در حوزه ورزش در سراسر دنیا غیرقابل‌انکار است و در کمیته اقتصاد ورزش با توجه به بهره‌گیری از متخصصین در شاخه‌های گوناگون حوزه ورزش و کمک گرفتن از تجارب و دانش به‌دست‌آمده از بررسی نقاط قوت و ضعف و نیازمندی‌های ورزشکار، سیستم اجرایی مناسب و مدون پیشنهاد می‌شود.

همچنین ایجاد یک چرخه جهت مرتفع کردن تمام ابعاد ذینفع باعث انگیزه و فعالیت مفید تمام قسمت‌ها می‌شود.

حاصل اهداف مشترک ورزشکار و بخش خصوصی زیرساخت و ساختار قدرتمند است و در اختیار حوزه ورزش قرار می‌گیرد.

هدف نهایی که برطرف کردن دغدغه‌های ورزش و ورزشکار توسط بخش خصوصی و متقابلاً ایجاد یک فضای تبلیغاتی و اقتصادی برای بخش خصوصی است، در دستور کار کمیته اقتصاد ورزش در کمیسیون گردشگری و کسب‌وکارهای وابسته اتاق ایران قرارگرفته و از کلیه ورزشکاران در تمامی رشته‌های مختلف دعوت به عمل می‌آید تا با همراهی ما در کمیته در برطرف کردن هرچه بهینه‌تر چالش‌های پیش روی آنها کمک شود.

در همین رابطه