رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

در 7 ماهه 1400

99 درصد مصوبات شورای گفت‌وگوی خراسان شمالی قابلیت اجرایی داشته است

رئیس اتاق بجنورد می‌گوید: در سال جاری، 7 جلسه رسمی شورای گفت‌وگوی خراسان شمالی با 29 مصوبه استانی و 4 مصوبه ملی برگزار شده و بیش از 99 درصد این مصوبات قابلیت اجرایی داشته است.

26 مهر 1400
کد خبر : 39815
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 7 جلسه رسمی شورای گفت‌وگو با 29 مصوبه استانی و 4 مصوبه ملی برگزار شده است.

سعید پورآبادی ضمن تقدیر از برگزاری به‌موقع جلسات شورا در سال جاری، اظهار کرد: امسال باوجود محدودیت‌های کرونایی، دبیرخانه شورا و استانداری خراسان شمالی با همکاری مطلوب توانسته است، جلسات را به‌صورت منظم و بر اساس تقویم سالیانه برگزار کند.

رئیس اتاق بجنورد افزود: از ابتدای امسال تاکنون 7 جلسه رسمی شورای گفت‌وگو با حدود 29 مصوبه استانی و 4 مصوبه ملی برگزار شد.

وی ادامه داد: همچنین، 10 جلسه کمیته کارشناسی ذیل شورا با بیش از 38 پیشنهاد در سال جاری در استان بررسی شده است.

پورآبادی در خصوص وضعیت اجرای مصوبات استانی گفت: بیش از 99 درصد مصوبات قابلیت اجرایی داشته و چند مورد هم در دست اجراست.

دبیر و سخنگوی شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان خاطرنشان کرد: از مجموع جلسات شورا از ابتدا تاکنون 83 جلسه رسمی و 130 جلسه کارشناسی برگزار شده است که بخشی از مصوبات شورا، تکالیف استانی دستگاه‌ها بوده و برخی مصوبات هم تکالیف ملی است که در دست اقدام است.

وی یادآور شد: از حیث نوع مصوبات مواردی که مربوط به اصلاح رویه‌ها و دستورالعمل‌ها بوده، مشمول زمان می‌شود و بر اساس دستورالعمل‌های مرکز در پروسه پیگیری قرار دارد.

موضوعات :
در همین رابطه