رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

پدرام سلطانی برای بار دوم نایب رئیس کنفدراسیون اتاق‌های آسیا- اقیانوسیه شد

در خلال برگزاری نودوسومین و ‌نودوچهارمین جلسات شورای تجاری کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا- اقیانوسیه (CACCI) پدرام سلطانی مجدد به عنوان نایب رئیس کنفدراسیون انتخاب شد.

05 آبان 1400
کد خبر : 40102
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

در تازه‌ترین نشست تجاری کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا- اقیانوسیه (CACCI) پدارم سلطانی مجدد به عنوان نایب‌رئیس انتخاب شد. این دوره از انتخابات تا سال 2022 اعتبار دارد.

پدرام سلطانی که چندین دوره نایب رئیس اتاق‌های CACCI است در این نشست، خواستار اتحاد بیشتر اتاق‌های آسیا- اقیانوسیه زیر چتر حمایتی CACCI شد و راهکارهایی را برای لحاظ کردن در پروسه انتخاب برندگان جوایز کاسی برای دوره بعد ارائه کرد.

او پیشنهاد داد: زمینه عضویت اتاق‌های بیشتر در این نهاد فراهم شود. همچنین تعامل سازنده CACCI با وزرای بازرگانی و تجارت خارجی کشورهای عضو و ارسال گزارش‌های این نشست‌ها به وزرا و تعامل با این مقامات برای پیشبرد اهداف اتاق‌های آسیا-اقیانوسیه از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

تعیین نقشه راه، بررسی گزارش‌های شورای راهبردی و کمیسیون بودجه، فعال‌سازی مجدد گروه کارآفرینان جوان آسیا و اقیانوسیه (YEGAP) ایجاد کمیته برنامه‌ریزی CACCI و غیره از دیگر موارد مورد بررسی در این نشست بود. همچنین کمیته‌ای مرکب از نمایندگان اتاق‌های ایران، استرالیا و فیلیپین ماموریت یافتند تا برنامه 2022 CACCI را بررسی و اصلاح کنند.

سی‌و پنچمین کنفرانس سالانه این کنفدراسیون 11 آبان و بهه صورت مجازی برگزار خواهد شد. اجلاس سی‌و ششم CACCI نیز مقرر است در یکی از کشورهای استرالیا یا هند  برگزار شود.

در همین رابطه