رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

هیات اقتصادی اتاق ایران به سوئیس می‌رود

هیات ایرانی متشکل از 50 فعال اقتصادی بخش خصوصی به سرپرستی پدرام سلطانی، نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی ایران، سه شنبه 30 شهریور به سوئیس خواهد رفت تا برای ارتقای سطح همکاری ها و رفع موانع بانکی و تجاری با شرکای سوئیسی مذاکره کند.

28 شهریور 1395
کد خبر : 4046
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

هیات ایرانی متشکل از 50 فعال اقتصادی بخش خصوصی به سرپرستی پدرام سلطانی، نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی ایران، سه شنبه 30 شهریور به سوئیس خواهد رفت تا برای ارتقای سطح همکاری ها و رفع موانع بانکی و تجاری با شرکای سوئیسی مذاکره کند. 

در ترکیب این هیات، نمایندگان و مدیران حوزه های مختلف اقتصادی کشور شامل کشتیرانی، حمل و نقل، فناوری اطلاعات، کاشی و سرامیک، معدن، کشاورزی، انرژی، برق، مالی و بانکی، دارو و تجهیزات پزشکی و لوازم خانگی حضور دارند. 

فعالان اقتصادی ایران در اتاق های بازرگانی شهرهای ژنو، زوریخ و اتاق ملی سوئیس ملاقات ها و مذاکرات رو در روی تجاری با فعالان سوئیسی خواهند داشت. مدیران چند بانک خصوصی کشور نیز با مقامات بانک های بزرگ سوئیس ملاقات های تخصصی با محوریت بررسی اتصال سریعتر سیستم بانکی ایران به اروپا و رفع موانع پولی و بانکی، برگزار خواهند کرد.

برگزاری نشستهای تخصصی در سازمان تجارت جهانی (WTO) بخش دیگر برنامه سفر هیات اقتصادی اتاق ایران به سوئیس خواهد بود و مدیران این سازمان تجربیات خود را در زمینه اتصال به شبکه تجارت جهانی با هیات ایرانی به اشتراک خواهند گذاشت.

بازدید از چند مرکز صنعتی، بررسی راهکارهای ارتباط دانشگاه و صنعت در نشستی در دانشگاه لوزان و حضور در همایش تجاری فعالان اقتصادی ایران و شهر لوزان از دیگر برنامه های این سفر 4 روزه خواهد بود.

در همین رابطه