رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

دفتر بسیج تجار در اتاق اردبیل افتتاح شد

در حاشیه مراسم تجلیل از بسیجیان اتاق‌های بازرگانی، اصناف و تعاون استان اردبیل، دفتر بسیج تجار و فعالان اقتصادی استان نیز در محل اتاق اردبیل افتتاح شد.

09 آذر 1400
کد خبر : 40574
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

مراسم دفتر بسیج تجار و فعالان اقتصادی استان اردبیل با حضور سرهنگ اسدی، جانشین فرمانده کل سپاه استان اردبیل، سرهنگ وهاب زاده فرمانده بسیج تجار،  حسین پیرموذن، رئیس اتاق اردبیل، فاضل سروری، رئیس دفتر تخصصی بسیج تجار اتاق اردبیل، روسای اتاق اصناف و تعاون و جمعی از بسیجیان و ایثارگران عرصه اقتصادی برگزار شد‌.

این دفتر تخصصی همزمان با هفته بسیج کار خود را در اتاق اردبیل شروع کرد و خدمات خود را به همه فعالان اقتصادی و تجار استان ارائه خواهد کرد.

سروری، مسئول دفتر بسیج تجار اتاق اردبیل در این مراسم  گفت: بسیج زاییده اعتماد حکومت به مردم در زمان جنگ بود و تا حکومت به مردم اعتماد کرد و مردم بسیج شدند و جنگ را به سرانجام پیروزمندانه رساندند .

سروری خاطرنشان کرد: الان هم دولت‌ها از هر جناحی که باشند به مردم و بخش خصوصی اعتماد کنند و اقتصاد را به مردم واگذار کنند، دولت تسهیل‌گری کند نه اینکه با مردم رقابت کند.

او افزود: مصالح نظام و حتی صلاحدید دولت‌ها در این است که در تصمیم گیری‌های اقتصادی به نظرات بخش خصوصی توجه کند، نه اینکه با بخشنامه‌های متعدد و خلق‌الساعه و کارشناسی نشده، محدودیت‌هایی را برای بخش خصوصی فراهم سازد.

موضوعات :
در همین رابطه