رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

با حضور هیات تجاری ایران

دومین نمایشگاه اختصاصی ایران در سوریه افتتاح شد

دومین نمایشگاه تخصصی ایران در سوریه با حضور غلامحسین شافعی رئیس اتاق ایران و وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد. ۱۶۴ شرکت ایرانی در این نمایشگاه حضور دارند.

09 آذر 1400
کد خبر : 40592
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

دومین نمایشگاه تخصصی ایران در سوریه در مرکز بین‌المللی نمایشگاه‌های دمشق طی سفر سیدرضا فاطمی‌امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت و همراهی هیات تجاری ایران با سرپرستی غلامحسین‌شافعی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران افتتاح شد.

این نمایشگاه در فضایی به وسعت 4هزار مترمربع برپا شده است؛ ۱۶۴ شرکت از ایران توانمندی‌های خود را در زمینه‌های مختلف به نمایش گذاشتند.

سیدرضا فاطمی‌امین در مراسم افتتاح این نمایشگاه تخصصی گفت: ایران برای فعال شدن مجدد ظرفیت‌های اقتصادی و صنعتی سوریه و بازیابی اقتصاد این کشور همکاری لازم را خواهد کرد. همچنین ما برای سرمایه‌گذاری مشترک در سوریه به‌منظور تامین مصارف داخلی و صادرات به کشورهای منطقه اعلام آمادگی می‌کنیم.

غلامحسین شافعی، رئیس اتاق ایران هم گفت: افتتاح نمایشگاه‌ تخصصی ایران در سوریه در شرایط سخت این کشور بسیار مهم و ارزشمند است؛ همچنین این رویدادها می‌تواند روابط دو کشور را مستحکم‌تر کند.

بسیاری از بازرگانان حاضر در این نمایشگاه تخصصی، آن را گامی بلند در مسیر ارتقای همکاری‌های اقتصادی دو کشور ایران و سوریه ارزیابی کردند.

 

 

موضوعات :
در همین رابطه