رادیو مجازی اتاق ایران - 4 فروردین 1403

در نخستین روز از رویداد بین‌المللی خصوصی‌سازی در ایران انجام می‌شود

دولت و بخش خصوصی برای اصلاح مسیر خصوصی‌سازی همفکری می‌کنند

در نخستین روز از رویداد بین‌المللی خصوصی‌سازی در ایران، مقامات دولت، اقتصاددانان و فعالان اقتصادی بخش خصوصی حضور تعاملی دارند و برای اصلاح مسیر خصوصی‌سازی همفکری خواهند کرد.

31 اردیبهشت 1401
کد خبر : 42509
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رویداد بین‌المللی خصوصی‌سازی در ایران از امروز آغاز به کار کرد و آن‌گونه که پیش از این سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرده بود در اولین روز از برگزاری رویداد بین‌المللی، رئیس‌جمهوری، وزیر اقتصاد و رئیس اتاق ایران سخنرانی خواهند کرد.

در روز آغاز همایش، حاضران جلسه شاهد هم‌افزایی ابراهیم رئیسی به‌عنوان بالاترین مقام اجرایی کشور، احسان خاندوزی به‌عنوان بالاترین مقام نهاد برنامه‌ریز اقتصاد و غلامحسین شافعی، رئیس اتاق ایران به‌عنوان بالاترین مقام اتاق بازرگانی و نماینده بخش خصوصی خواهند بود.

 همچنین پس از افتتاح این رویداد بزرگ، رئیس‌جمهور درباره نقش خصوصی‌سازی در سند تحول دولت مردمی سخنرانی کرده و نسبت به موضع واقعی دولت و اقداماتی که تاکنون در راستای خصوصی‌سازی انجام شده، اطلاع‌رسانی کند.

بعد از بازدید رئیس‌جمهور از غرفه‌های فعال در نمایشگاه جانبی، نشست تخصصی روز اول با حضور علی طیب‌نیا، علی نصیری مقدم، هوشنگ نادریان و حسین قربان‌زاده برگزار می‌شود که محوریت اصلی آن «اصلاح ساختار خصوصی‌سازی» اعلام شده است.

 رویداد بین‌المللی خصوصی‌سازی از ۳۱ اردیبهشت تا چهار روز ادامه خواهد داشت که در هرکدام از این روزها ابعاد مختلفی از موضوع خصوصی‌سازی بررسی می‌شود تا ترسیم یک آینده مطلوب برای همه دست‌اندرکاران این فرآیند آسان‌تر شود.

 اطلاعات بیشتر در مورد این رویداد بزرگ و ثبت‌نام جهت حضور در نشست‌ها از طریق سایت رویداد بین‌المللی خصوصی‌سازی در ایران امکان‌پذیر است.

موضوعات :
در همین رابطه