روز جهانی کارگر و روز معلم گرامی باد

رادیو مجازی اتاق ایران - 12 اردیبهشت 1403

به همت اتاق ایران و گروهی از شرکت‌های فعال در حوزه معدن

رویداد معدن هوشمند دوم اسفند برگزار می‌شود

رویداد معدن هوشمند با شعار «صنعتی متفاوت را تصور کن» در سه گام اصلی رویداد افتتاحیه، چالش فناوری و رویداد اختتامیه، با حضور فعالان حوزه معدن، صنعت و اکوسیستم نوآوری، دوم اسفند برگزار خواهد شد.

01 اسفند 1401
کد خبر : 55653
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رویداد معدن هوشمند با شعار «صنعتی متفاوت را تصور کن» در سه گام اصلی رویداد افتتاحیه، چالش فناوری و رویداد اختتامیه، با حضور فعالان حوزه معدن، صنعت و اکوسیستم نوآوری، دوم اسفند برگزار خواهد شد.

تمرکز این رویداد بر سه محور هوشمندسازی شامل یکپارچه‌سازی اطلاعات و تحلیل آن با کمک فناوری اطلاعات (ERP)،شبیه‌سازی و آموزش با کمک فناوری‌های واقعیت افزوده و مجازی  (AR/VR) و افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌های تعمیرات و نگهداری با کمک فناوری‌های اینترنت اشیا و هوش‌ مصنوعی (AI/ IOT) خواهد بود.

افتتاحیه این رویداد با عنوان «فراخوان صنعت» دوم اسفند در استودیو وی‌کست برگزار خواهد شد. در این رویداد دو سخنرانی اصلی، با موضوعات هوشمندسازی معدن و صنایع معدنی؛ انتخاب یا شرط بقا و شکل‌دهی آینده و انقلاب صنعتی چهارم، و یک پنل با عنوان بازنگری در نگرش‌ها، آینده معدن و هوشمندسازی برگزار می شود. رسول سرائیان، مدرس و مشاور تحول دیجیتال و مدیرعامل شرکت فناوری سیما آترون و علی زواشکیانی، مشاور نوآوری مدیرعامل فناپ به عنوان سخنرانان اصلی، ابراهیم جمیلی رئیس کمیسیون معدن اتاق ایران و مدیر ارشد گروه صنعتی و معدنی زرین، شهاب جوانمردی مدیرعامل شرکت فناپ، محسن نادری‌منش مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته و لیلا کریمی مدیر تحقیق و توسعه شرکت توسعه معادن صدر جهان به عنوان اعضای پنل و مهدی محمدی رئیس هیأت مدیره انجمن مدیریت فناوری و نوآوری ایران به عنوان مدیر پنل حضور خواهند داشت.

مخاطبین اصلی این رویداد مدیران ارشد معدن و صنایع معدنی، شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه معدن، شرکت‌ها، استارتاپ‌ها و شتاب‌دهنده‌های حوزه معدن و فناوری و انجمن‌ها و رسانه‌های مرتبط خواهند بود. همچنین دانشجویان، اساتید دانشگاه‌ها، پارک‌ها و پژوهشکده‌ها، نیز می‌توانند از محتوای رویداد بهره ببرند.

ایجاد بستری برای برقراری ارتباط و دستیابی به سطحی از زبان مشترک برای گفت‌وگوی معطوف به حل مسئله و بهره‌وری بالاتر بین صنعت و مجموعه‌های دانش‌بنیان و نوآور، برنامه‌ریزی برای توسعه فناوری لبه تحول و کاربردپذیری بیشتر آن در معدن و صنایع معدنی و همچنین شناسایی مسئله‌های معدن و صنایع معدنی و پاسخ‌های فناورانه از اهداف اصلی برگزاری این رویداد است.

این رویداد با همکاری اتاق ایران، گروه صنعتی و معدنی زرین و شتابدهنده‌ی معدنی ماینتک، شرکت‌ فناپ، صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی وستا، شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیق و توسعه صنایع پیشرفته (صحا)، شرکت بین‌المللی تحقیقات صنعت و معدن آیرما برگزار خواهد شد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رویداد معدن هوشمند می توانند به سایت این رویداد مراجعه کنند.

در همین رابطه