رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

جهانبخش سنجابی در گفت‌وگو با «اتاق ایران آنلاین»

نتیجه تایید‌صلاحیت عضویت در هیات‌رئیسه اتاق ایران به کاندیداها اعلام شد

دبیر انجمن نظارت بر انتخابات اتاق ایران می‌گوید: حراست وزارت صنعت، معدن و تجارت، نتیجه تایید صلاحیت هر کدام از کاندیدای عضویت در هیات‌رئیسه اتاق ایران را به خود افراد اطلاع‌ داده است.

25 خرداد 1402
کد خبر : 56770
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

دبیر انجمن نظارت بر انتخابات اتاق ایران درباره نتیجه احراز صلاحیت کاندیداهای عضویت در هیات‌رئیسه اتاق ایران، گفت: روز گذشته عصر، نامه‌ای را از رئیس مرکز حراست وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت کردیم که نظر خود را درباره کاندیداهای ثبت‌نام شده برای انتخابات هیات رئیسه اتاق ایران، اعلام کرده بود.

جهانبخش سنجابی در گفت‌وگو با اتاق ایران آنلاین، افزود: انجمن نظارت بر انتخابات اتاق ایران به دلیل زمان محدود، محتوای نامه را به هر یک از کاندیداها از طریق پیامک اطلاع‌رسانی کرده؛ اما فرصتی برای بررسی حقوقی و محتوایی موضوع، سوالات و ابهامات، لازم‌الاجرا بودن یا نبودن نظرها نداشته است و برای همین من هیچ پاسخی درباره پرسش‌های حقوقی و محتوایی ندارم.

او اظهار کرد: نظر حراست وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره هر کدام از کاندیداها به خود فرد اطلاع‌رسانی شده که این نظر موید بالامانع بودن یا نبودن شرکت در انتخابات بوده و یا اینکه پرونده کماکان در حال رسیدگی است و نتیجه متعاقبا اعلام خواهد شد.

او تاکید کرد: گمانه‌زنی‌ها درباره تایید یا رد صلاحیت‌ها، مورد تایید انجمن نظارت بر انتخابات اتاق ایران نیست.

در همین رابطه