هفته وحدت و میلاد حضرت محمد (ص) مبارک باد

رادیو مجازی اتاق ایران - 25 شهریور1403

ششمین همایش نیروگاه‌های تجدیدپذیر ایران دهم و یازدهم مهرماه برگزار می‌شود

ششمین همایش نیروگاه‌های تجدیدپذیر ایران در روزهای 10 و 11 مهرماه در سالن بزرگ همایش‌های برق منطقه‌ای تهران در سعادت آباد برگزار می‌شود.

28 شهریور 1403
کد خبر : 70937
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

ششمین همایش نیروگاه‌های تجدیدپذیر ایران با حضور سرمایه گذاران، صاحبان صنایع، نمایندگان دستگاه‌های دولتی ذیربط، کشاورزان و انجمن‌های صنفی در روزهای 10 و 11 مهر 1403 در سالن بزرگ همایش‌های برق منطقه‌ای تهران در سعادت آباد تهران برگزار خواهد شد.

در برگزاری این همایش دو روزه، انجمن انرژی‌های تجدیدپذیر ایران، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، وزارت صنعت، معدن و تجارت، ساتبا، توانیر و دیگر انجمن‌های صنفی و ارگان‌های دولتی همکاری می‌کنند.

ششمین همایش نیروگاه‌های تجدیدپذیر ایران فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاران، صنایع، کشاورزان، نهادهای دولتی و غیره است تا ضمن بررسی اقتصادی نیروگاه‌های تجدیدپذیر، با شرایط و نحوه احداث نیروگاه‌های خورشیدی و بادی آشنا شوند.

همچنین در کنار برگزاری این همایش، کارگاه‌های تخصصی با موضوعاتی چون عملیات اجرایی نصب نیروگاه خورشیدی بزرگ، آموزش طراحی و کارگاه عملی نیروگاه‌های خورشیدی، آموزش طراحی و کارگاه عملی نیروگاه‌های بادی، آموزش نرم افزار شبیه سازی نیروگاه خورشیدی Pvsyst و آموزش نرم افزار شبیه سازی نیروگاه‌های بادی Windpro نیز برپا می‌شود.

در حاشیه برگزاری این همایش، نمایشگاهی نیز با حضور نمایندگان بیش از ۳۰ شرکت فعال در حوزه تولید، پیمانکاری و خدمات انرژی‌های تجدیدپذیر برپا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای حضور در این همایش، نمایشگاه و کارگاه‌های تخصصی می‌توانند از طریق وب‌سایت این همایش ثبت‌نام کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های۰۲۱۷۱۰۵۷۱۳۱ و یا ۰۹۱۲۸۹۹۱۴۳۰ تماس بگیرند.

در همین رابطه