میلاد با سعادت حضرت امام حسن عسکری (ع) مبارک باد

رادیو مجازی اتاق ایران - 17 مهر ماه 1403

با هدف گسترش همکاری‌های پایدار تجاری و صنعتی

پاویون اتاق ایران در نمایشگاه بین‌المللی هاوانا-کوبا 2024 برپا می‌شود

پاویون اتاق ایران در چارچوب پاویون جمهوری اسلامی ایران در چهلمین نمایشگاه بین‌المللی هاوانا-کوبا 2024 از 14 تا 19 آبان سال جاری برپا می‌شود.

18 مهر 1403
کد خبر : 71155
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

بر اساس اعلام معاونت بین‌الملل اتاق ایران، قرار است با هدف ارائه توانمندی‌های تولیدی و صادراتی کشور، پاویون اتاق ایران در چارچوب پاویون جمهوری اسلامی ایران در چهلمین نمایشگاه بین‌المللی هاوانا-کوبا 2024 از 14 تا 19 آبان سال جاری برپا شود. در این راستا امکان ثبت‌نام از 10 شرکت در غرفه‌های 12 متری برای مشارکت در این نمایشگاه وجود دارد.

مشارکت اتاق ایران در این نمایشگاه با هدف گسترش همکاری‌های تجاری و صنعتی پایدار با کشورهای منطقه آمریکای لاتین و پیرو توافقات انجام شده در سطوح بالای سیاسی و اقتصادی در قالب همکاری با سازمان توسعه تجارت و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران انجام می‌شود.

این نمایشگاه قرار است با حضور شرکت‌هایی از بیش از ۶۰ کشور دنیا از جمله مکزیک، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، شیلی، برزیل، آمریکا، هندوستان، ارمنستان، اندونزی، امارات متحده عربی، ترکیه، روسیه و چین در فضایی به وسعت 17 هزار مترمربع در گروه‌های کالایی و خدماتی مانند تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، دارو و مواد اولیه تولید دارو، صنایع نفت و پتروشیمی، پلیمر، پلاستیک، برق و انرژی تجدیدپذیر، صنایع معدنی، تجهیزات مخابراتی، خدمات فنی مهندسی، خودرو و قطعات، لوازم‌خانگی، محصولات آرایشی و بهداشتی و شوینده، ادوات کشاورزی و مواد غذایی، مصالح ساختمانی و حمل‌ونقل برگزار شود.

بنابراین اعضای اتاق ایران که علاقه‌مندند در قالب پاویون اتاق ایران (به وسعت 120 متر مربع) اقدام به غرفه‌گذاری کنند از حمایت مالی 50 درصدی این اتاق در اجاره زمین و غرفه برخوردار خواهند شد. همچنین با توجه به فرصت کوتاه باقیمانده تنها امکان ثبت‌نام از 10 شرکت (غرفه 12 متری) وجود دارد و اولویت با آن دسته از اعضای اتاق است که زودتر نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

معاونت بین‌الملل اتاق ایران، شرکت میلاد نور را به عنوان مجری برپایی پاویون جمهوری اسلامی ایران معرفی کرده و متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات تکمیلی و انجام ثبت‌نام با شماره تماس ۸۸۶۵۶۱۶۹-021 و 09121548600 تماس بگیرند.

موضوعات :
در همین رابطه