رادیو مجازی اتاق ایران - 22 مهر 1403

در بخش «شناسایی بازارهای هدف صادراتی»

اتاق ارومیه به‌عنوان برگزیده جشنواره شهید رجایی آذربایجان غربی انتخاب شد

با تلاش و همت اعضای هیات نمایندگان و مجموعه کارکنان اتاق ارومیه، این اتاق جشنواره شهید رجایی استان آذربایجان غربی موفق به کسب رتبه برتر شد.

23 مهر 1403
کد خبر : 71199
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

استاندار آذربایجان غربی از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه به‌عنوان دستگاه برتر بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی آذربایجان غربی در بخش خدمات و شناسایی بازارهای هدف صادراتی تقدیر کرد.

آیین تجلیل از دستگاه‌های برتر در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی آذربایجان غربی با حضور استاندار، رئیس‌کل دادگستری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، معاونین ستادی استاندار و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان آذربایجان غربی برگزار شد.

در این مراسم، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه در بخش «شناسایی بازارهای هدف صادراتی استان آذربایجان غربی» در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲، از سوی ستاد جشنواره شهید رجایی استان موفق به کسب رتبه برتر شد.

با گذشت 60 سال از عمر اتاق ارومیه، این نخستین بار است که در جشنواره شهید رجایی استان آذربایجان غربی، رتبه برتر ارزیابی شاخص‌های مسئولیت‌های خدمات و اقتصاد خارجی و امور بین‌الملل به این اتاق تعلق می‌گیرد.

در این مراسم، استاندار آذربایجان غربی با اهدای لوح به قاسم کریمی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه از این اتاق به‌عنوان دستگاه برتر استان تقدیر کرد.

موضوعات :
در همین رابطه