رادیو مجازی اتاق ایران 22 اردیهشت 1403

طی بازدید رئیس اتاق یاسوج از چند مرکز بهزیستی انجام شد

کمک اتاق یاسوج به مراکز بهزیستی

رئیس و هیات رئیسه اتاق یاسوج از ۱۰ مرکز حمایتی زیرپوشش بهزیستی بازدید کردند.

17 مهر 1396
کد خبر : 10482
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس و هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج از ۱۰ مرکز حمایتی زیرپوشش بهزیستی بازدید و دو میلیارد ریال برای تجهیز این مراکز پرداخت کردند.

جبار کیانی‌پور گفت: امیدوارم این اقدام اتاق یاسوج آغاز راهی برای مشارکت تشکل‌های غیردولتی در امور خیرخواهانه و اجتماعی باشد و روزی شاهد سبقت گرفتن بخش خصوصی از همدیگر در این زمینه باشیم.

کیانی‌پور گفت: فراهم کردن شرایط لازم برای تجهیز هر چه بیشتر این مراکز در استان کاری نیک، بشردوستانه و ضروری است.

وی افزود: هم‌اینک از اعتبار ذکرشده ۵۰۰ میلیون ریال به تجهیز شیرخوارگاه کهگیلویه و بویراحمد و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز به تجهیز ۹ مرکز دیگر اختصاص داده‌شده است.

کیانی‌پور بابیان اینکه در دنیا بزرگ‌ترین شرکت‌های تجاری در بنیادهای نیکوکاری فعالیت دارند، ادامه داد: بخش خصوصی و فعالان اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد باید در این زمینه ورود کرده و در کمترین زمان ممکن نسبت به انجام کارهای نیکوکاری اقدام کنند.

رئیس اتاق یاسوج تأکید کرد: انجام فعالیت اجتماعی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های در دستور کار اتاق یاسوج  است. امیدواریم بتوانیم برنامه‌های پیش‌بینی‌شده را با برنامه‌ریزی دقیق و مدون عملیاتی کنیم.

این میزان اعتبار توسط اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج و بر اساس تفاهم‌نامه همکاری بین این اتاق و سازمان بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد تأمین و پرداخت شد.

موضوعات :
در همین رابطه