رادیو مجازی اتاق ایران 22 اردیهشت 1403

رئیس اتاق زنجان در دیدار با رئیس اتاق چلیابینسک روسیه عنوان کرد

ضرورت آشنایی هر چه بیشتر فعالان اقتصادی ایرانی و روس

رئیس اتاق زنجان که در رأس هیاتی اقتصادی به روسیه سفر کرده است، با رئیس اتاق بازرگانی چلیابینسک روسیه دیدار و بر ضرورت آشنایی هر چه بیشتر فعالان اقتصادی ایرانی و روس به منظور زمینه سازی برای توسعه روابط تاکید کرد.

28 مهر 1396
کد خبر : 10626
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق زنجان در رأس هیاتی اقتصادی طی سفر به روسیه با رئیس اتاق بازرگانی چلیابینسک روسیه دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری اتاق ایران، رئیس اتاق زنجان در نشست با رئیس اتاق چلیابینسک گفت: سفر هیات اقتصادی استان چلیابینسک به کشور ایران و آشنایی با ظرفیت‌های استان زنجان در سال‌های گذشته فرصت‌ها و موقعیت‌های همکاری را برای هر دو طرف روشن کرده است اما دو طرف باید هر چه بیشتر ویژگی‌ها و ظرفیت‌های طرف دیگر آشنا شوند.

غلامحسین جمیلی گفت: تاکنون دو تفاهم‌نامه همکاری بین دو استان به‌منظور توسعه همکاری‌ها منعقدشده همچنین به‌زودی شاهد برگزاری نمایشگاه توانایی‌های صادراتی استان زنجان در چلیابینسک خواهیم بود و بار دیگر فرصت قابل‌توجهی برای معرفی استان زنجان به دست خواهد آمد.

جمیلی همچنین بر ایجاد هدف‌گذاری مشخص برای توسعه همکاری بین دو استان تأکید کرد.

او به افتتاح سرای تجارت ایران در آستاراخان روسیه اشاره کرد و گفت: برای استان زنجان نیز در این سرا دفتری در نظر گرفته‌شده است که قطعاً منجر به گسترش تعاملات و بسط همکاری ما با روسیه خواهد شد.

جمیلی شناخت و آگاهی از قوانین و مقررات دو کشور و تسهیل حضور تجار در کشورهای متبوع را شرط اصلی گسترش و مناسبات تجاری و اقتصادی یاد کرد.

 

موضوعات :
در همین رابطه