شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم

رادیو مجازی اتاق ایران - 12 اردیبهشت 1403

حسین میرمحمد صادقی در مراسم اختتامیه طرح در اصفهان مطرح کرد

کاهش آسیب‌های اجتماعی، از اهداف طرح «کارآفرینان نسل فردا»

مراسم اختتامیه دوره آموزشی «کارآفرینان نسل فردا» با همکاری اتاق اصفهان برگزار شد. حسین میرمحمد صادقی، رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران، هدف از برگزاری دوره‌های اینچنینی را برداشتن باری از دوش اقتصاد کشور بیان کرد

18 آبان 1396
کد خبر : 10960
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

مراسم اختتامیه دوره آموزشی «کارآفرینان نسل فردا» با همکاری اتاق اصفهان برگزار شد.

حسین میرمحمد صادقی، رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران، هدف از برگزاری دوره‌های اینچنینی را برداشتن باری از دوش اقتصاد کشور بیان کرد و افزود: با همین هدف دوره‌های دیگری همچون دوره‌های تعامل صنعت و دانشگاه و مجموعه همایش‌های تأثیر رونق اقتصادی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز در اتاق‌های مختلف کشور برگزار شده است.

وی با اشاره به کم بودن خانواده‌های کارآفرین در کشور گفت: از اکنون باید به تربیت و تشویق ایده‌های نو و تربیت کارآفرین توانمند پرداخت.

میرمحمد صادقی افزود: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی موجود در کشور ناشی از مسائل اقتصادی است و با کمک به کارآفرینان می‌توان با بسیاری از آسیب‌های اجتماعی مقابله کرده و با برگزاری دوره‌هایی مانند کارآفرینان نسل فردا می‌توانیم بخشی از فقر موجود در جامعه را از بین برده و با جهل نیز به مقابله بپردازیم.

در این مراسم عبدالوهاب سهل‌آبادی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان، زمینه‌سازی برای رشد و تعالی جوانان را در چهارچوب پیاده‌سازی طرح‌های آموزشی نوینی همچون کارآفرینان نسل فردا و بازرگانان جوان در راستای تقویت خلاقیت و ایده پردازی از گام‌های بسیار مؤثر دانست که موفقیت آینده آنان را به همراه تحصیلات دانشگاهی به همراه خواهد داشت.

رئیس اتاق اصفهان اجرا و پیاده‌سازی این طرح را نه تنها در استان اصفهان بلکه در برای تمام استان‌ها ضروری دانست. سهل‌آبادی در ادامه گفت شعار اتاق اصفهان، «اتاق برای همه؛ در خدمت اقتصاد استان» است.

امیر کشانی، رئیس کمیسیون آموزش و شورای عالی جوانان اتاق اصفهان نیز در این مراسم گفت: در دوره آموزش کارآفرینان نسل فردا، هدف اتاق تحویل تعداد قابل توجهی کارآفرین و بازرگان توانمند و جدید به اصفهان است.

کشانی با تشریح جزئیات برگزاری این دوره آموزشی، هدف نهایی آن را توانمندسازی جوانان و رقم زدن آینده‌ای مطلوب دانست.

دوره بعدی کارآفرینان نسل فردا در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کاشان برگزار خواهد شد.

 

در همین رابطه