رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

رئیس اتاق اهواز در حاشیه افتتاح نمایشگاه صنایع و تولیدات قطر 2018 تاکید کرد

قطر فرصتی نو برای توسعه بازار ایران

کنفرانس و نمایشگاه بین المللی صنایع و تولیدات قطر از تاریخ 6 الی 8 فوریه 2018 برابر با 17 لغایت 19 بهمن ماه سالجاری با حضور نمایندگان خوزستانی، تجار قطری و سفرای کشورهای چین، هند، لیبی، قزاقستان، مراکش در محل نمایشگاههای بین المللی دوحه قطر (QNCC) آغاز به کار کرد.

18 بهمن 1396
کد خبر : 12137
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

شهلا عموری رئیس اتاق اهواز در حاشیه این مراسم، قطر را فرصتی نو برای توسعه بازار دانست و گفت: 9 شرکت خوزستانی در فضایی به مساحت 160 متر به همت اتاق بازرگانی اهواز در این نمایشگاه تولیدات خود را عرضه می کنند.

رئیس اتاق اهواز ،ایجاد فرصت تجارت مستقیم با قطر، زمینه مناسب برای ارتباط با شرکت های خصوصی و دولتی و دیدار با تصمیم گیرندگان اصلی در صنعت جهان را از مزایای حضور در این نمایشگاه عنوان کرد.

وی، محصولات لبنی، غذایی، پوشاک، چوب و ام دی اف، محصولات کاغذی، پروتئینی، گوشت، مصالح ساختمانی، انرژی های تجدیدپذیر و... از جمله محصولات ارائه شده در این نمایشگاه است.

رئیس اتاق اهواز اظهار کرد: در این نمایشگاه شاهد عقد قراردادهای جدید و ثبت شرکت هایی از خوزستان باشیم و در گسترش تعاملات با این کشور اقدامات موثرتری داشته باشیم.

عموری در پایان با اشاره به ارتباطات مناسب اقتصادی ایجاد شده میان ایران و قطر گفت: واحدهای تولیدی قطعا چالش های صادراتی را می دانند و لازم است بازار قطر را هدف قرار دهیم و باید از فرصت ایجاد شده ناشی از قطع ارتباط کشور قطر با امارات و عربستان که حدود یک سوم واردات قطر از این کشورها بود، نهایت استفاده را کرد.

بنابراین گزارش، این کنفرانس و نمایشگاه تا 19 بهمن ماه در (QNCC) یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین نمایشگاه های خاورمیانه دایر است.

موضوعات :
در همین رابطه