رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

شکایت از واحدهای دولتی به‌دلیل ممانعت از ورود بازرسان استاندارد

مدیرکل استاندارد تهران می‌گوید: ممانعت واحدهای تولیدی از ورود بازرسان استاندارد به واحد، جرم محسوب می‌شود و از آنها شکایت خواهد شد.

30 بهمن 1396
کد خبر : 12312
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

مدیرکل استاندارد تهران با تأکید بر اینکه ممانعت واحدهای تولیدی از ورود بازرسان استاندارد به واحد، جرم محسوب می‌شود، از شناسایی و توقیف انواع کالاهای غیراستاندارد در ماه گذشته در استان تهران خبر داد.

مسلم بیات با اشاره شناسایی و توقیف انواع کالاهای غیراستاندارد در ماه گذشته، اظهار کرد: از مدیران سه واحد تولیدی اعم از تلویزیون LED با نام تجارتی "شهاب" در جاده مخصوص کرج، انواع فیلتر خودرو بدون مجوز استاندارد در واحد صنفی در باقرشهر و همچنین هگزان بدون مجوز استاندارد با نام تجارتی "سالار شیمی" شهریار در واحد تولیدی در شهر قدس، به دلیل ممانعت مدیر واحد صنفی از ورود بازرسان استاندارد به واحد متبوع خود، به دادگاه شکایت شد.

وی ادامه داد: در جریان بازرسی‌های کارشناسان استاندارد، سازه‌های بادی بدون مجوز استاندارد از واحد تولیدی "داوود رحیمی" در ورامین و اجاق‌گاز با نام تجارتی "یاسر گاز"، به علت جعل نشان استاندارد در واحد تولیدی در کیلومتر ۳۵ جاده خاوران، کشف و متخلفان به دادگاه معرفی شدند.

این مقام مسئول همچنین از کشف لوله pvc و لوله ناودانی غیراستاندارد با نام تجارتی "ساکوپلیمر گلپایگان" که در واحد تولیدی در محدوده جاده ساوه اقدام به جعل نشان استاندارد می‌کرد، خبر داد.

در همین رابطه