رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

از سوی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ

ساعت پایان کار اصناف پایتخت اعلام شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، ساعت کاری (پایان فعالیت) واحدهای صنفی و خدماتی پایتخت در 6 ماه نخست سال جاری را اعلام کرد.

11 فروردین 1397
کد خبر : 12851
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

سرهنگ مراد مرادی افزود: براساس تصمیمات اتخاذ شده، ساعت پایان کار روزانه رستوران ها، اغذیه فروشی ها و صنف چلوکبابی و چلو خورش شهر تهران در نیمه نخست امسال ساعت 1 بامداد تعیین شده است.

وی اظهار کرد: ساعت پایان کار روزانه طلافروشی های پایتخت نیز در طول 6 ماه نخست سال جاری ساعت 21 تعیین شده و فعالیت این صنف پس از ساعت اعلام شده، غیرمجاز است.

سرهنگ مرادی در خصوص زمان کار و فعالیت باشگاه های ورزشی شهر تهران در نیمه نخست امسال نیز تصریح کرد: باشگاههای ورزشی از جمله بیلیارد تا ساعت 22 مجاز به فعالیت برای خدمت رسانی به شهروندان هستند.

معاون اجتماعی پلیس پایتخت گفت: ساعت پایان کار سایر صنوف شهر تهران در نیمه نخست امسال نیز تا ساعت 24 تعیین و ابلاغ شده است.

به گفته سرهنگ مرادی، معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس تهران بزرگ در صورت بی توجهی واحدهای صنفی به این دستورالعمل و فعالیت خارج از زمان اعلام شده، براساس ضوابط و مقررات با متخلفان برخورد می کند.

معاون اجتماعی پلیس تهران بزرگ افزود: پلیس به عنوان مسئول تامین نظم و امنیت شهر، ساعت کاری و زمان پایان فعالیت اصناف را همه ساله در 2 بازه زمانی نیمه اول و دوم سال تعیین و ابلاغ می کند.

 

در همین رابطه