در شب ميلاد با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، برای سلامتی سیدابراهیم رئیسی و همراهان دعا کنیم

رادیو مجازی اتاق ایران - 30 اردیبهشت 1403

پروفسور سواری در نشست هیات نمایندگان اتاق آبادان

آبادان در بخش پرورش آبزیان نیاز به سرمایه گذاری دارد

در سومین نشست ماهیانه هیات رئیسه و هیات نمایندگان اتاق بازرگانی آبادان، پروفسور سواری عضو هیات علمی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر به عنوان مشاور اتاق بازرگانی آبادان در امور پرورش آبزیان منصوب شد.

05 تیر 1397
کد خبر : 14044
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق  آبادان در این نشست گفت: آبادان سرشار از فرصت های بکر است و ما بعنوان بخش خصوصی می توانیم تنوع تولیدات و محصولات را در منطقه اقتصادی خود رقم بزنیم و برای حصول به چنین هدفی در اولین گام بدنبال جذب مشاوران نخبه و متخصص هستیم.

مسعود خیاط زاده افزود: ما مفتخریم اعلام کنیم جناب پروفسور سواری از اساتید صاحب نام و دارای کرسی علمی خاص در دانشگاه های علوم دریایی بعنوان مشاور و ایده پرداز در بخش پرورش آبزیان منصوب شد و قطع به یقین منشاء تحولات و اتفاقات خوبی در حوزه تولید آبزیان خواهد بود.

پروفسور سواری نیز در این نشست با پرداختن به ویژگی های زیست بوم طبیعی منطقه گفت: برای ایجاد فرصت های تازه سرمایه گذاری و تعریف مشاغل جدید در حوزه پرورش آبزیان نظیر انواع ماهی، میگو و جلبک های صنعتی و خوراکی نیازمند سرمایه گذاری هستیم. در همین خصوص طرح های پیشنهادی مبتنی بر تحقیقات و پژوهش های علمی دانشگاهی وجود دارد که تقدیم اتاق آبادان خواهد شد.

پروفسور سواری خاطرنشان کرد: منطقه آبادان دارای تنوع آبی از جمله سه نوع آب شور، لب شور و شیرین است. دسترسی آسان به این سه نوع آب فرصت مناسبی برای تنوع بخشی به تولید محصولات دریایی است که یقینا الگوی تولید در منطقه را متحول خواهد کرد.

موضوعات :
در همین رابطه