رادیو مجازی اتاق ایران - 12 اردیبهشت 1403

استاندار البرز در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش‌خصوصی

باید گسترش روابط موثر با جهان را با جدیت دنبال کنیم

محمدعلی نجفی استاندار البرز در پنجاه و پنجمین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان البرز گفت: بخش‌خصوصی به خصوص اتاق‌های بازرگانی و اصناف در ایجاد بسترهای اشتغال سهیم بودند و اکنون نیز انتظار می‌رود با اهتمام ویژه‌ای در این بخش اقدام کنند.

06 مرداد 1397
کد خبر : 14546
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

استاندار البرز در پنجاه و پنجمین نشست شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی استان البرز با اشاره به اینکه اکنون شرایط کشور متفاوت با گذشته و دارای حساسیت‌های ویژه ای است، افزود: با توجه به سیاست‌های استکبار جهانی، بسیاری از کشورها درصدد قطع ارتباط با ایران هستند.
محمد علی نجفی به معرفی اتاق البرز را به عنوان  نامزد دریافت جوایز کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا و اقیانوسیه (CACCI) اشاره کرد و ادامه داد: این توفیق بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.
وی گفت: در شرایط فعلی، کشور به دنبال تحکیم روابط با جهان است و باید بررسی شود که حضور در عرصه‌های بین‌المللی چه دستاوردی خواهد داشت چراکه در این برهه حساس نمی‌توان برای اقداماتی کم اهمیت وقت و انرژی گذاشت.
استاندار البرز افزود: ضرورت دارد اکنون با جدیت بیشتری نسبت به برنامه‌ریزی برای گسترش روابط موثر با سایر کشورها اقدام کنیم.
وی اقدامات صورت گرفته در حوزه اشتغال استان را حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: اشتغالزایی و تثبیت شغل در استان با جدیت ویژه دنبال می‌شود و توفیقات ارزشمندی نیز حاصل شده ولی تا کسب رضایت مردم همچنان با قدرت گام برمی‌داریم.
استاندار البرز گفت: بخش خصوصی بخصوص اتاق‌های بازرگانی و اصناف در ایجاد بسترهای اشتغال سهیم بودند و اکنون نیز انتظار می رود با اهتمام ویژه ای در این بخش اقدام کنند.
وی افزود: حضور و فعالیت بخش خصوصی در کشور بسیار مهم و تاثیرگذار است از این رو علاوه بر حمایت جدی، نظارت بر روند فعالیت‌های این بخش نیز در دستور کار است.
نجفی ادامه داد: در شرایط فعلی دولت و بخش خصوصی باید تعامل و هم‌افزایی داشته باشند ولی متاسفانه برخی از اعتماد دولت سوءاستفاده کرد و به تنگناها دامن زدند.
وی با بیان اینکه از اقدامات و برنامه‌ریزی‌های اخیر شرکت توزیع برق استان گلایه داریم گفت: شرکت توزیع برق استان باید در این شرایط با حضور مستمر و برنامه ریزی صحیح گره‌گشا باشد و با ضعف در برنامه‌ریزی‌ها، موجبات نارضایتی مردم را فراهم نکند.
وی اضافه کرد: با راه‌اندازی شرکت مرکز نمایشگاه دائمی و پایانه صادراتی استان، اقدام بزرگی محقق شد که برای بخش خصوصی استان و در جهت حمایت از آن بسیار راهگشا خواهد بود.

در همین رابطه