رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

با حمایت کمیسیون فناوری اطلاعات اتاق ایران

پاویون ایران در سی و هشتمین نمایشگاه جیتکس برپا می شود

پاویون ایران در سی و هشتمین نمایشگاه جیتکس با همکاری کمیسیون فناوری اطلاعات و اقتصاد رسانه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و فدراسیون فاوای ایران از ۲۲ تا ۲۶ مهرماه برپا می شود.

10 مرداد 1397
کد خبر : 14640
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

پاویون ایران در سی و هشتمین نمایشگاه جیتکس با همکاری کمیسیون فناوری اطلاعات و اقتصاد رسانه اتاق ایران و حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد و فدراسیون فاوای ایران از ۲۲ تا ۲۶ مهرماه در مرکز تجارت جهانی دبی برپا می شود.

نمایشگاه جیتکس دوبی با 100هزار بازدیدکننده بزرگترین رویداد فناوری منطقه در حوزه‌های اینترنت اشیاء، شهر هوشمند، هوش مصنوعی، هواپیماهای بدون سرنشین، سخت‌افزار، نرم‌افزار، نرم افزار تلفن همراه، بازی های رایانه‌ای، لپ‌تاپ و تبلت، گوشى تلفن همراه، زیر ساخت و شبکه هاى ارتباطى، تکنولوژی صوتی و سایرخدمات اینترنتی به شمار می‌رود.

پاویون ایران در نمایشگاه جیتکس به عنوان رویداد مناسب جهت جلب بازار بین‌المللی برای شرکت‌های ایرانی مورد حمایت کمیسیون فناوری اطلاعات و اقتصاد رسانه اتاق ایران قرار گرفته است.

۱۰ شرکت دانش بنیان با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ۵ موسسه فرهنگی دیجیتال با حمایت مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و ۴ شرکت فناورانه تحت عنوان پاویون جمهوری اسلامی ایران در این رویداد حضور خواهند داشت.

علاقه‌مندان جهت حضور در پاویون ایران و هیات تجاری و بازاریابی جیتکس ۲۰۱۸ می توانند با شماره تلفن  ۸۸۱۷۵۸۱۹ تماس بگیرند یا به وب سایت www.irgitex.com مراجعه کنند.

در همین رابطه