در شب ميلاد با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، برای سلامتی سیدابراهیم رئیسی و همراهان دعا کنیم

رادیو مجازی اتاق ایران - 30 اردیبهشت 1403

مسعود خیاط زاده رئیس اتاق آبادان

تقویت گفتمان دولت با بخش خصوصی، تنها راه توسعه اقتصاد ملی

مسعود خیاط زاده رئیس اتاق آبادان معتقد است تنش های صادراتی که عموما بر معیشت مردم تاثیرگزار بوده، ناشی از نوعی دوری بین بخش خصوصی اقتصاد و نهادهای دولتی دخیل در امر تولید و صادرات است.

02 آبان 1397
کد خبر : 15968
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان  ضمن تاکید بر لزوم تقویت گفتمان بین بخشی دولت با بخش خصوصی، آن را تنها راه توسعه همه جانبه اقتصاد ملی دانست.

مسعود خیاط زاده گفت: این روزها تنش های صادراتی که عموما بر معیشت مردم تاثیرگزار بوده ناشی از نوعی دوری بین بخش خصوصی اقتصاد و نهادهای دولتی دخیل در امر تولید و صادرات است.

وی افزود: وجود انبوه دستورالعمل های بعضا خلق‌الساعه از سوی سازمان‌هایی نظیر گمرک و وزارتخانه‌های اقتصاد و صنعت و معدن و تجارت، عرصه را بر تولیدکنندگان و صادرکنندگان تنگ کرده و موضوع مهمی چون سپرده‌گذاری ارزی را به حاشیه رانده است.

خیاط زاده گفت: آیا وقت آن نرسیده که گفتمان بین دو بخش خصوصی و دولتی، روندی جدی و با خروجی خرد جمعی داشته باشد؟ به نظر می رسد یادآوری نشانی های قانونی برای بایدهای شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی اثر خود را از دست داده و جز تکرار مکررات عاید دیگری ندارد. موضوعی که جز برشمردن نتایج عملی آن و به شهادت آمار و اسناد، درباره آن حرف زدن، راه به جایی نخواهد برد.

موضوعات :
در همین رابطه