رادیو مجازی اتاق ایران 22 اردیهشت 1403

بسته حمایتی دولت از خانوارهای کم درآمد به تأیید هیئت وزیران رسید

بسته حمایتی دولت برای خانوارهای کم درآمد مورد بررسی و تأیید نهایی قرار گرفت که جزئیات آن از سوی دستگاه های مسئول اعلام خواهد شد.

02 آبان 1397
کد خبر : 15984
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

در جلسه امروز هیئت وزیران به ریاست حسن روحانی، بسته حمایتی دولت برای خانوارهای کم درآمد مورد بررسی و تأیید نهایی قرار گرفت که جزییات آن از سوی دستگاه های مسئول اعلام خواهد شد.

در ادامه جلسه امروز هیئت دولت، وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، نیرو، اطلاعات و رییس کل بانک مرکزی گزارشی از وضعیت زیرساخت­ ها و تجهیزات مورد نیاز بهداشتی، درمانی، ارتباطی، آبرسانی، تأمین روشنایی، اعزام گروه های فنی و تأمین ارز مورد نیاز و تردد زائران کربلای معلی در مراسم اربعین و آمادگی دستگاه های اجرایی ذیربط، به هیئت وزیران ارایه دادند.

 هیئت وزیران با توجه به ضرورت تأمین منابع مورد نیاز برای پرداخت مطالبات کشاورزان بابت خرید تضمینی گندم و نیز تسریع در تسویه بدهی به کشاورزان، مصوب کرد در صورت عدم تکافوی منابع پیش ­بینی شده از محل منابع عمومی و منابع هدفمندی یارانه ­ها، سازمان برنامه و بودجه کشور مجاز است از محل اسناد خزانه نسبت به تأمین کسری منابع مورد نیاز اقدام نماید.

 

در همین رابطه