رادیو مجازی اتاق ایران 22 اردیهشت 1403

وزیر راه و شهرسازی

دولت 6 ردیف برای اتمام پروژه مسکن مهر در بودجه 98 درنظر گرفت

وزیر راه و شهرسازی در بازدید از فازهای مختلف پروژه مسکن مهر شهر جدید پردیس گفت: دولت برای اتمام پروژه های مسکن مهر، 6 ردیف در بودجه سال آینده در نظر گرفته است.

06 دی 1397
کد خبر : 16957
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

 وزیر راه و شهرسازی در بازدید از فازهای مختلف پروژه مسکن مهر شهر جدید پردیس گفت: دولت برای اتمام پروژه های مسکن مهر، 6 ردیف در بودجه سال آینده در نظر گرفته تا پشتوانه مالی مناسب این پروژه به پایان برسد.

محمد اسلامی در بازدید از شهر جدید پردیس در جمع خبرنگاران افزود: تمام تلاش ما در وزارت راه و شهرسازی این است که پروژه مسکن مهر در دو سال آینده به پایان برسد.
وی با بیان اینکه تسهیل گیری در حوزه مسکن وظیفه مهم ما است، گفت: به لحاظ قانونی وظیفه مهم ما در وزارت راه و شهرسازی، تسهیل گری و ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضای مسکن است تا اقشار متوسط جامعه بتوانند صاحب خانه شوند.
وی تاکید کرد: ساخت 400 هزار واحد مسکونی در دستور کار امسال ما قرار دارد که از این تعداد، 100 هزار واحد در بافت های فرسوده شهری، 200 هزار واحد در شهرهای جدید و 100هزار واحد در شهرهای 50 هزار نفری احداث خواهد شد.
وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: با تولید 500 هزار واحد مسکن نیمه تمام مهر تا پایان سال 99، در مجموع 900 هزار واحد مسکونی در کشور تولید می شود و این می تواند بخشی از تقاضای موجود مسکن را برای اقشار کم درآمد و متوسط جامعه تامین کند.

در همین رابطه