شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم

رادیو مجازی اتاق ایران - 12 اردیبهشت 1403

با حکم وزیر اقتصاد

سرپرست سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران منصوب شد

وزیر اقتصاد در حکمی احمد جمالی، مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری خارجی سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران را با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست این سازمان منصوب کرد.

17 دی 1397
کد خبر : 17119
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

در پی بازنشستگی محمد خزاعی رئیس‌کل سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران، وزیر امور اقتصادی و دارایی در حکمی احمد جمالی را با حفظ سمت، به‌عنوان سرپرست این سازمان منصوب کرد.

فرهاد دژپسند در این حکم آورده است: با توجه به بازنشستگی محمد خزاعی از تاریخ 15 دی‌ماه 1397 به‌موجب این حکم و با حفظ سمت، سرپرستی سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران به شما محول می‌شود.

جمالی اکنون مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری خارجی سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران است.

وی تحصیلات خود را از مقطع کارشناسی تا دکترا در رشته مدیریت در دانشگاه‌های تهران و شیراز طی کرده است و در سوابق اداری سرپرست سازمان مذکور، مسئولیت‌هایی چون «سرپرستی معاونت برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل‌ونقل»، «مدیرکلی امور اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت» و «دبیری ستاد سرمایه‌گذاری وزارت راه و ترابری» و همچنین «مدیرکلی وام‌ها، مجامع و مؤسسات بین‌المللی و مدیرکلی نیروی انسانی و توسعه مدیریت سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران» دیده می‌شود.

پیش‌ازاین وزیر امور اقتصادی و دارایی در حکمی با درخواست بازنشستگی رئیس‌کل سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران موافقت کرده بود.

خزاعی از تیرماه سال 93 معاون وزیر و رئیس‌کل سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های فنی و اقتصادی ایران بود؛ وی در دوره زمانی تیرماه 1386 تا اسفند 1392 سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد بود.

خزاعی به استناد تبصره 2 ماده 103 قانون مدیریت خدمات کشور که سقف سنی 65 سال و سقف سنوات خدمت 35 سال را برای مشاغل تخصصی تعیین کرده، تقاضای بازنشستگی خود را به وزیر امور اقتصادی و دارایی ارائه کرده بود.

در همین رابطه