شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم

رادیو مجازی اتاق ایران - 12 اردیبهشت 1403

پلتفرم‌های ایرانی سال 98 وارد کشورهای همسایه می‌شوند

دیجی‌کالا و فیلیمو در مسیر بازارهای منطقه‌ای

دیجی‌کالا و فیلیمو با هدف گسترش بازارهای خود، از ابتدای سال 1398 فعالیت در کشورهای همسایه را آغاز می‌کنند.

23 دی 1397
کد خبر : 17200
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

دیجی‌کالا و فیلیمو با هدف گسترش بازارهای خود، از ابتدای سال 1398 فعالیت در کشورهای همسایه را آغاز می‌کنند.

به گفته مدیرعامل دیجی‌کالا، این پلتفرم قرار است از ابتدای سال جدید وارد بازار عراق شود. سعید محمدی در گفت‌وگو با «پایگاه خبری اتاق ایران» گفت که این شرکت قرار است تأمین کننده کالا و خدمات در بازار عراق باشد. محمدی گفت: «مطالعات امکان‌سنجی برای حضور دیجی‌کالا در دیگر کشورهای منطقه نیز طی چند سال اخیر انجام شده و نتایج خوبی رسیده است.»

هم‌بنیانگذار دیجی‌کالا افزود: «دیجی‌کالا یک نقشه راه مشخص برای گسترش فعالیت به 6 یا 7 کشوری دارد که در حوزه جغرافیایی ایران قرار می‌گیرند.»

محمدجواد شکوری‌مقدم بنیانگذار آپارات و فیلیمو نیز از برنامه‌ریزی برای حضور در کشورهای منطقه که فاقد پلتفرم‌های آنلاین ویدئویی هستند خبر داد. شکوری‌مقدم به پایگاه خبری اتاق ایران گفت: «امیدواریم در نیمه نخست سال جدید، بتوانیم حوزه فعالیت فیلیمو را به کشورهای منطقه توسعه دهیم.»

شکوری مقدم به دلیل رقابت میان پلتفرم‌های ایرانی برای حضور در کشورهای منطقه، به نام کشور هدف اشاره‌ای نکرد اما به نظر می‌رسد فیلیمو قصد دارد به عنوان پلتفرم آنلاین پخش فیلم، بازار کشورهای فارسی زبان افغانستان و تاجیکستان را در اختیار بگیرد. آپارات در حال حاضر دوازدهمین وب‌سایت پربیننده در افغانستان است.

محممدجواد شکوری مقدم و سعید و حمید محمدی به عنوان بنیانگذاران آپارات و دیجی‌کالا هفته گذشته در سومین دوره مراسم اعطای نشان امین‌الضرب، از سوی بخش خصوصی مورد تقدیر قرار گرفتند.

موضوعات :
در همین رابطه