رادیو مجازی اتاق ایران - 1 اردیبهشت 1403

هیات ایرانی به سرپرستی پدرام سلطانی به برزیل می‌‌رود

فراخوان اتاق ایران برای حضور در یازدهمین کنگره اتاق‌های بازرگانی جهان (WCC)

معاونت بین‌الملل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با انتشار اطلاعیه‌ای از فعالان بخش خصوصی کشور برای حضور در یازدهمین کنگره اتاق های بازرگانی جهان (WCC) در برزیل دعوت کرد.

28 بهمن 1397
کد خبر : 17642
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

 معاونت بین‌الملل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با انتشار اطلاعیه‌ای از فعالان بخش خصوصی کشور برای حضور در یازدهمین کنگره اتاق های بازرگانی جهان (WCC)  در برزیل دعوت کرد.

یازدهمین کنگره اتاق های بازرگانی جهان (WCC) با شعار «خلق یک آینده مشترک» از تاریخ 12 تا 14 ژوئن 2019 برابر با 22 تا 24 خرداد ماه سال 1398 با حضور نمایندگان اتاق های بازرگانی کشورهای جهان و همچنین رهبران کسب‌و‌کارهای معتبر جهانی از سوی فدراسیون اتاق‌های بازرگانی جهان (WCF)  و کنفدراسیون انجمن‌های تجارت و کسب‌و‌کار برزیل در شهر ریودوژانیرو برگزار می‌شود.

این رویداد دوسالانه که بزرگترین همایش بین المللی بخش خصوصی در جهان به شمار می‌رود، فرصتی برای به اشتراک گذاشتن تجارب و دیدگاه ها و همچنین گسترش شبکه روابط فعالان اقتصادی در جهان است.

اتاق ایران در نظر دارد هیاتی متشکل از فعالان بخش خصوصی به سرپرستی پدرام سلطانی نایب رئیس اتاق ایران و عضو شورای عمومی WCF را جهت مشارکت در کنگره اتاق های بازرگانی جهان به ریودوژانیرو اعزام کند. هزینه ثبت نام و شرکت در این کنگره تا قبل از 9 اسفند سال جاری 765 یورو و پس از آن 900 یورو اعلام شده است.

علاقه‌مندان به حضور در هیات اتاق ایران، می‌توانند آمادگی خود را تا پایان وقت اداری روز شنبه 4 اسفند 1397 از طریق نمابر شماره 88825111 به معاونت بین الملل اتاق ایران اعلام کنند. همچنین جزئیات برنامه‌های یازدهمین کنگره اتاق های بازرگانی جهان در وب‌سایت ان به آدرس www.worldchamberscongress.org قابل دسترسی است.

در همین رابطه