شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم

رادیو مجازی اتاق ایران - 12 اردیبهشت 1403

با همراهی اتاق کرمانشاه

پویش مردمی «نذر مبعث» برای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد کرمانشاه برگزار شد

با همراهی اتاق کرمانشاه و فعالان اقتصادی، تجار، اصناف، صنعتگران و ورزشکاران این استان در پویش مردمی «نذر مبعث» 5 میلیارد ریال برای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد کرمانشاه جمع‌آوری شد.

14 اسفند 1400
کد خبر : 1868
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

پویش مردمی «نذر مبعث» با یاد سردار شهید قاسم سلیمانی به مناسبت عید سعید مبعث به همت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمانشاه و با همراهی اتاق اصناف، خانه صنعت و معدن و جمعی از ورزشکاران و قهرمانان در زندان «دیزل آباد» کرمانشاه برگزار شد.

این گل‌ریزان با حضور رئیس اتاق کرمانشاه، جمعی از فعالان اقتصادی، تجار، اصناف، صنعتگران و ورزشکاران استان برپا شد و خیرین و فعالان اقتصادی پنج میلیارد ریال برای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد کرمانشاه جمع‌آوری کردند.

کیوان کاشفی، رئیس اتاق کرمانشاه در این مراسم با اشاره به مسئولیت‌های اجتماعی که فعالان اقتصادی و خصوصاً اتاق بازرگانی همواره بر عهده داشته‌اند، گفت: در همین راستا امروز در این آیین گرد هم آمدیم تا به مناسبت عید مبعث و در آستانه سال نو گامی برای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد برداریم.

وی از اهمیت کمک به افراد گرفتار و نیازمند یاد کرد که بسیاری از آنها به‌واسطه مشکلات اقتصادی در زندان به سر می‌برند و عنوان کرد: اتاق بازرگانی علاوه بر حمایت از فعالان اقتصادی، دست‌گیری از نیازمندان را نیز وظیفه خود می‌داند.

در همین رابطه