روز جهانی کارگر و روز معلم گرامی باد

رادیو مجازی اتاق ایران - 12 اردیبهشت 1403

رئیس اتاق سمنان تأکید کرد؛

شرایط رکود اقتصادی مانع کار خیر نیست

اولین نشست مجمع خیرین موسسه عاشورا با حضور خیرین و اعضای اتاق سمنان برگزار شد.

13 تیر 1395
کد خبر : 2238
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق سمنان گفت: شرایط رکود اقتصادی مانع کار خیر نیست

علی اصغر جمعه‌ای، رئیس اتاق سمنان با بیان اینکه شرایط رکود اقتصادی مانع کار خیر نیست،گفت: اگر فعالان اقتصادی با تمام مصائب و مشکلات پیش رو، در امور خیر پیش قدم باشند، فرصت مغتنمی است و باید از آن استفاده کنند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان سود و زیان در کار اقتصادی را اجتناب ناپذیر عنوان کرد و افزود: مشارکت صاحبان صنایع در کارهای عام المنفعه بسیار چشمگیر بوده و حتی در زمان‌هایی که منفعت‌های شخصی  مطرح است، این فرهیختگان قسمت و یا ثلثی از مالشان را وقف کرده‌اند. 

رئیس اتاق سمنان ساماندهی فعالیت های اجتماعی را  یک ضرورت برشمرد و افزود: وجود سازمان‌های مردم نهاد مختلف در جامعه نشان از اشتیاق مردم  به کار خیر است، ولی باید  ترتیبی اتخاذ  گردد که این سازمان‌ها بصورت هدفمند و در قالب یک شبکه، به مردم  خدمت رسانی کنند.

جمعه‌ای افزود: برای ترویج فرهنگ وقف  باید تمام سعی و تلاش خود را  انجام دهیم و این مسئله را بعنوان فرهنگ برتر در جامعه انتشار بدهیم، چون حفظ کرامت و منزلت انسانی بزرگترین مسئولیتی است که باید در اجرای آن اهتمام کنیم.

گفتنی است مجموعه امدادگران عاشورای سمنان، موسسه‌ای برای حمایت از بیماران محروم و سرطانی است و در مدت فعالیت یکساله خود 250 مددجو را  تحت پوشش قرارداده است.

موضوعات :
در همین رابطه