رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

رئیس اتاق اصفهان مطرح کرد

فعالان صنعت پخش برای بهبود فضای کسب‌وکار پیش­قدم شوند

مسعود گلشیرازی، رئیس اتاق اصفهان در نشست انجمن صنعت پخش استان، با اشاره به نقش مؤثر این صنعت در تحولات بنیادی تجارت و کسب‌وکار، از فعالان این حوزه خواست طرح‌های پیشنهادی خود را برای بهبود فضای کسب‌وکار ارائه دهند و برای تحقق این کار پیش قدم شوند.

31 فروردین 1398
کد خبر : 28342
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان با اشاره به اینکه صنعت پخش در انقلاب صنعتی چهارم همواره جایگاه ویژهٔ داشته است، گفت: این صنعت نقش مؤثری در تحولات بنیادی تجارت و کسب‌وکار دارد و از این جایگاه می‌توان برای بهبود شاخص‌های کسب‌وکار استفاده کرد.

مسعود گلشیرازی در نشست انجمن صنعت پخش استان اصفهان با اشاره به وضعیت نامطلوب شاخص‌های کسب‌وکار در استان اصفهان افزود: افزایش دو درصدی نرخ بیکاری استان اصفهان نسبت به میانگین کشوری و پایین بودن شاخص کسب‌وکار استان در بین سایر استان‌ها، ضرورت بازنگری مسئولین و همراهی بخش خصوصی برای بهبود محیط کسب‌وکار را ناگزیر کرده است.

او خواستار ارائه طرح‌های پیشنهادی فعالان صنعت پخش استان به اتاق با هدف بهبود فضای کسب‌وکار شد و گفت: شبکه توزیع کالا می‌تواند نقش مؤثری در حمایت از تولید کالا و اشتغال‌زایی داشته باشد.

رئیس اتاق اصفهان با اشاره به سفر آتی هیات بلندپایه اقتصادی روسیه به اصفهان نیز تصریح کرد: این هیات با حضور 12 وزیر روسیه به اصفهان سفر می‌کنند و فرصت بدیلی برای تجارت با این کشور است.

گلشیرازی تأکید کرد: بازار روسیه در شرایط تحریم‌های اقتصادی یکی از بازارهای باقی‌مانده ایران برای تجارت است و باید از این فرصت نهایت بهره‌برداری صورت گیرد.

موضوعات :
در همین رابطه