رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

رئیس اتاق خرمشهر خبر داد

برپایی پاویون اتاق خرمشهر در نمایشگاه ساختمان ایران در بغداد

به گفته رئیس اتاق خرمشهر، هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه اختصاصی صنعت ساختمان جمهوری اسلامی ایران در بغداد، اتاق خرمشهر نیز نسبت به برپایی پاویون اختصاصی در این نمایشگاه و اعزام هیات تجاری به عراق اقدام کرده است.

03 اردیبهشت 1398
کد خبر : 28362
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

به گفته رئیس اتاق خرمشهر، هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه اختصاصی صنعت ساختمان جمهوری اسلامی ایران در بغداد، اتاق خرمشهر نیز نسبت به برپایی پاویون اختصاصی در این نمایشگاه و اعزام هیات تجاری به عراق اقدام کرده است.

رئیس اتاق خرمشهر با بیان این خبر، گفت: اتاق خرمشهر نیز در کنار سایر شرکت‌های صنعتی ساختمانی کشور و با هدف معرفی بهتر و گسترده‌تر توانایی‌های کشورمان در صنعت ساختمان و به‌منظور حمایت از فعالان این صنعت، اقدام به برپایی پاویون اختصاصی در این نمایشگاه کرده است.

هانی فیصلی افزود: پاویون اختصاصی اتاق خرمشهر از 2 اردیبهشت و هم‌زمان با افتتاح نمایشگاه در مساحتی بالغ‌بر 50 متر و با معرفی مستقیم محصولات 5 شرکت برتر صنعت ساختمان و حضور بیش از 20 فعال اقتصادی این عرصه در نمایشگاه اختصاصی صنعت ساختمان ایران در بغداد فعالیت می‌کند.

به گفته او، این اقدام اتاق خرمشهر با اعطای تسهیلات و امتیازات مناسب به شرکت‌های همراه و با هدف رونق صادرات این محصولات و در پی آن رونق تولید و بهبود فضای کسب‌وکار صورت خواهد گرفت.

فیصلی ادامه داد: همچنین هم‌زمان با این پاویون؛ هیاتی تجاری متشکل از اعضای هیئت نمایندگان و اعضای دو اتاق خرمشهر و آبادان از 1 اردیبهشت توسط اتاق بازرگانی خرمشهر به عراق اعزام شده‌اند.

رئیس اتاق خرمشهر تصریح کرد: دیدار و رایزنی با رایزنان بازرگانی دو کشور ایران و عراق، نشست با برخی از مسئولان دولتی و بخش خصوصی عراق و نشست‌های B2B بازرگانان و فعالان اقتصادی در کنار حضور و بازدید از نمایشگاه صنعت ساختمان ایران در بغداد از برنامه‌های این هیئت تجاری خواهد بود.

فیصلی در پایان تصریح کرد: اتاق خرمشهر برنامه‌های سال جاری خویش را با رویکرد بهبود شرایط صادرات کالای ایرانی و رونق تولید در دستور کار خویش قرار داده تا از این مسیر به بهبود شرایط اقتصادی و وضعیت کسب‌وکار کشور کمک کند و اعزام هیات تجاری و معرفی محصولات تولیدکنندگان صنعت ساختمان ایران به فعالان اقتصادی کشور عراق اولین اقدام در این راستاست.

نمایشگاه اختصاصی صنعت ساختمان جمهوری اسلامی ایران در بغداد از 2 اردیبهشت آغاز به کار کرده و فعالیت آن تا 6 اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

 

موضوعات :
در همین رابطه