رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

رئیس اتاق بجنورد خبر داد

هیات‌های تجاری خراسان شمالی به کشورهای همسایه اعزام می‌شوند

رئیس اتاق بجنورد می‌گوید: در این اتاق برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده تا هیات‌های تجاری و بازاریابی خراسان شمالی برای توسعه روابط تجاری و بهبود مناسبات به کشورهای عراق، ازبکستان، سوریه و ترکمنستان اعزام شوند.

02 اردیبهشت 1398
کد خبر : 28363
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بجنورد از برنامه‌ریزی برای اعزام هیات‌های تجاری و بازاریابی خراسان شمالی به کشورهای عراق، ازبکستان، سوریه و ترکمنستان در سال جاری خبر داد و گفت: این اعزام‌ها به‌منظور گسترش روابط تجاری و بهبود روابط سیاسی و اقتصادی میان ایران و این کشورها انجام می‌شود.

محمد صمدی در دومین جلسه هیات نمایندگان اتاق بجنورد به تشریح گزارشی از کمک‌های اتاق بازرگانی به سیل‌زدگان استان و سایر استان‌های کشور پرداخت و گفت: این کمک‌ها در راستای ابراز همدردی با سیل‌زدگان طی بازدید میدانی به همراه مقامات ارشد استانی و همچنین طی فراخوان از سوی نماینده بخش خصوصی به واحدهای تولیدی و صنعتی استان به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های نقدی انجام شد.

وی در ادامه به برنامه‌ها و فعالیت‌های اتاق بازرگانی در سال جاری اشاره کرد و ازجمله این برنامه‌ها را شامل برگزاری 34 دوره آموزشی مورد نیاز برای آموزش کارشناسان و فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی و صادرکنندگان، برگزاری نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان در سال جاری و مشارکت در نمایشگاه‌های دیگر عنوان کرد.

وی توسعه مشارکت در برگزاری نمایشگاه‌های استانی و نمایشگاه‌های استان‌ها در خارج از کشور با هدف توسعه صادرات را از دیگر برنامه‌های اتاق بجنورد در سال جاری ذکر کرد.

صمدی بر فعالیت بیش‌ازپیش برگزاری جلسات اعضای کمیسیون‌های اتاق بازرگانی در سال جاری تأکید کرد و گفت: اتاق بجنورد دارای پنج کمیسیون شامل کمیسیون صنعت، گردشگری، کشاورزی، حمل‌ونقل و معادن است.

موضوعات :
در همین رابطه