رادیو مجازی اتاق ایران 22 اردیهشت 1403

در چهارمین جلسه هیات نمایندگان اتاق اصفهان تصویب شد

اصلاح ساختار اتاق اصفهان برای بهبود کسب‌وکار

در چهارمین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان، اصلاح ساختار سازمانی این اتاق در راستای بهبود محیط کسب‌وکار اعضا و بهبود شاخص‌های اقتصادی به تصویب رسید.

18 اردیبهشت 1398
کد خبر : 28595
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان گفت: با توجه به رویکرد جدید اتاق در بهبود شاخص‌های کسب‌وکار ساختار جدید اتاق طراحی شد و در این ساختار تلاش شد که از نسل دوم و سوم اتاق‌های بازرگانی پیشرو الگوبرداری شود.

مسعود گلشیرازی در چهارمین جلسه هیات نمایندگان اتاق اصفهان افزود: در ساختار جدید اتاق، علاوه بر ارائه خدمات قبلی، مدیریت توسعه کسب‌وکار، مدیریت بررسی‌های اقتصادی با هدف شبکه‌سازی و بهبود محیط کسب‌وکار ایجاد شده است.

گلشیرازی بسترسازی برای جذب سرمایه‌گذار و ایجاد زیرساخت‌های برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان اصفهان را یکی دیگر از بخش‌های ساختار جدید اتاق بازرگانی برشمرد و گفت: ایجاد شوراها و مراکز رشد یکی از بخش‌های مهم ساختار جدید اتاق بازرگانی است.

او با اشاره به نقش مهم هیات‌های حل اختلاف مالیاتی و بیمه تأمین اجتماعی از تقویت این بخش با ایجاد سازوکار جدید خبر داد.

رئیس اتاق اصفهان همچنین از راه‌اندازی بخش مطالعات اقتصادی در اتاق اصفهان خبر داد و گفت: هدف از راه‌اندازی این مرکز بررسی مؤلفه‌های اقتصادی و ارائه دیدگاه‌های کارشناسی به تصمیم گیران اقتصادی استان و کشور است.

در ادامه بهرام سبحانی، نایب‌رئیس اتاق اصفهان خواستار مشخص شدن مسیر حرکتی نمایشگاه‌های استان اصفهان شد و گفت: ارائه اطلاعات دقیق و شفاف از استراتژی نمایشگاه در ساخت مکان جدید و برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و خارجی می‌تواند به تشویق سرمایه‌گذاران کمک کند.

سیدرسول رنجبران، عضو هیات رئیسه اتاق اصفهان نیز در این جلسه گفت: نمایشگاه‌ها مکانی مؤثر برای توسعه تجارت و جذب سرمایه‌گذاری است و اتاق اصفهان در سرمایه‌گذاری افزایش سهم در شرکت نمایشگاه‌های استان مصمم است.

او خواستار تشکیل اتاق فکر برای شورای گفتگو شد و افزود: شورای گفتگوی استان به‌عنوان بالاترین رکن استان نقش مؤثری در حل مسائل و مشکلات بخش‌های اقتصادی دارد و ایجاد اتاق فکر متشکل از کارشناسان خبره می‌تواند به اثربخشی این شورا کمک کند.

موضوعات :
در همین رابطه