رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

رئیس اتاق کرج مطرح کرد

تسریع در اجرای مصوبات شورای گفت‌وگو برای رفع چالش‌های اقتصادی

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرج معتقد است تسریع در بررسی نهائی و اجرای مصوبات نشست‌های شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی می‌تواند در رفع چالش‌های اقتصادی راهگشا باشد.

23 اردیبهشت 1398
کد خبر : 28669
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرج، تسریع در بررسی نهائی و اجرای مصوبات نشست‌های شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی را راهگشای رفع چالش‌های اقتصادی عنوان کرد.

رحیم بنامولایی در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی البرز، ضمن قدردانی از پیگیری‌های استاندار و مجموعه مدیران سیاسی و اقتصادی استان در مسیر بررسی و اجرای مصوبات این شورا گفت: اجرای مصوبات شورای گفتگو در سطح ملی نیز از طریق اتاق ایران در حال پیگیری است و تلاش وافری برای رفع مشکلات ناشی از تحریم در دستور کار قرار گرفته است.

او به برنامه‌ریزی مناسب در بحث یاری‌رسانی به هم‌وطنان مناطق سیل‌زده تحت نظارت مستقیم استاندار اشاره کرد و افزود: بخش خصوصی هماهنگ با سایر نهادهای امدادی کمک‌های فعالان اقتصادی را به مناطق سیل‌زده استان‌های خوزستان، لرستان و گلستان ارسال کرده و این حرکت خداپسندانه همچنان ادامه دارد.

بنامولائی عملکرد سال جاری اتاق کرج را مورد اشاره قرارداد و گفت: در این مدت کوتاه 10 کمیسیون باهدف رفع مشکلاتی صنعتی استان تشکیل شده است ضمن اینکه تشکیل کانون خیرین کارآفرین در اتاق بازرگانی البرز با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان نیز حرکتی مناسب برای ایجاد اشتغال بوده است.

رئیس اتاق کرج فعال شدن مرکز داوری برای رسیدگی به امور قضائی فعالان اقتصادی را از برنامه‌های در حال پیگیری این اتاق ذکر کرد و گفت: اتاق، جایگاه بررسی مشکلات اقتصادی است و ازلحاظ اخلاقی صحیح نیست رسیدگی به امور قضایی فعالان اقتصادی در کنار مجرمان انجام پذیرد.

بنامولایی در ادامه سخنانش پیگیری ایجاد شهرک نساجی، تقویت تعامل صنعت و دانشگاه و برنامه‌ریزی برای حضور فعال شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها درصحنه اقتصاد جامعه را از جمله برنامه‌های مهم در دست اجرای اتاق کرج عنوان کرد.

رئیس اتاق بازرگانی کرج در بخش دیگر از اظهاراتش با اشاره به برگزاری کمیسیون‌های تخصصی در این اتاق پیشنهاد کرد: در نشست‌های شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، زمانی برای ارائه گزارشی از مشکلات و راهکارهای این کمیسیون‌ها اختصاص داده شود.

موضوعات :
در همین رابطه