رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

هیات تجاری ایران به سوئیس می رود

هیات تجاری ایران توسط اتاق مشترک بازرگانی ایران و سوئیس و به ریاست پدرام سلطانی نایب رییس اتاق ایران به سوئیس خواهد رفت.

11 مرداد 1395
کد خبر : 2908
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

اتاق بازرگانی ایران – سوئیس در نظر دارد یک هیأت اقتصادی از مدیران ارشد بخش های خصوصی از سراسر کشور را در معیت پدرام سلطانی، نائب رئیس اتاق ایران، در صنایع منتخب شامل گردشگری، صنایع سنگین، ماشین سازی، بانکداری و تامین سرمایه، پزشکی، دارویی، شیمیایی، کالاهای اساسی و صنایع هوایی از 30 شهریور تا 02 مهر 1395 به سوئیس اعزام کند.

در این سفر دو همایش اقتصادی با حضور فعالان تجاری، اقتصادی و شرکت های سوئیسی و ایرانی در دو شهر ژنو و زوریخ برگزار می شود و در جنب آن، هیأت تجاری ایرانی امکان ملاقات رو در رو با شرکت های سوئیسی را خواهند داشت.

برنامه های دیگر از جمله جلسات با سازمان های بین المللی و بازدیدهای مختلف پیش بینی شده است.

هزینه این سفر 65 میلیون ریال برای اعضای اتاق مشترک و69 میلیون ریال برای سایر اعضای اتاق های بازرگانی سراسر کشور است که شامل هزینه بلیت هواپیما، هتل، ترانسفرشهری، تهیه کتابچه هیأت و برگزاری جلسات است.

البته هزینه أخذ ویزای شنگن از افرادی که  در زمان سفر دارای ویزای شینگن معتبر نمی باشند جداگانه دریافت می شود.. 

مهلت ثبت نام حداکثر تا تاریخ 25 مرداد 1395 است، علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر و اعلام حضور در این فرصت تجاری، در اسرع وقت از طریق ایمیل آدرس info@iransuisse.com یا تلفن های 88925524-021 و 88807325-021 با اتاق بازرگانی ایران و سوییس تماس حاصل کنند.

اولویت با متقاضیانی است که مراحل ثبت نام خود را سریعتر تکمیل کرده و توسط مرکز رتبه بندی اتاق ایران، ارزیابی شده باشند.

در همین رابطه