رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

در دیدار استاندار خراسان شمالی با هیات نمایندگان اتاق بجنورد مطرح شد

برای تحقق رونق تولید باید از بخش خصوصی حمایت شود

در جریان دیدار استاندار خراسان شمالی با اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بجنورد، ضمن ارائه راهکارهای توسعه و رونق اقتصادی، برخی از مشکلات بخش خصوصی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

01 تیر 1398
کد خبر : 29161
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

استاندار خراسان شمالی با اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بجنورد با هدف ارائه راهکارهای توسعه و رونق اقتصادی استان دیدار کرد.

محمدعلی شجاعی در این دیدار ضمن تأکید بر اهمیت بخش خصوصی در توسعه اقتصادی استان و تحقق رونق تولید گفت: جایگاه بخش خصوصی در توسعه اقتصادی و رونق تولید غیرقابل‌انکار است و در استان خراسان شمالی اگر بخش خصوصی در کارهای اجرایی وارد عمل شود، استانداری تمام‌قد از تمام فعالان اقتصادی استان حمایت خواهد کرد.

او همچنین از برگزاری همایش بزرگ سرمایه‌گذاری در استان طی سال جاری خبر داد و افزود: این همایش با همکاری مجلس شورای اسلامی، وزارت امور خارجه، سفرای سایر کشورها و سرمایه‌گذاران برگزار می‌شود.

شجاعی از اعضای اتاق بازرگانی استان خواست تا در ارتباط با برگزاری بهتر این همایش بزرگ طرح‌های اجرایی ارائه دهند.

استاندار خراسان شمالی وجود و حضور بخش خصوصی را به‌عنوان پیشران‌های اقتصادی بسیار حائز اهمیت دانست و خطاب به اعضای اتاق بجنورد گفت: اگر شما برنامه داشته باشید من نیز حمایت خواهم کرد و این برنامه‌ها می‌تواند در حوزه‌های مختلفی همچون ایجاد صنایع پایین‌دستی، گردشگری و کشاورزی باشد در غیر این صورت اتفاق خاصی در این استان رخ نخواهد داد.

در ادامه رئیس اتاق بجنورد با قدردانی از همکاری‌ها و حمایت‌های استانداری با مجموعه اتاق بجنورد، خواستار همراهی، تعامل و همکاری بیشتر دستگاه‌های اجرایی استان با بخش خصوصی شد.

محمد صمدی استفاده از ظرفیت بخش خصوصی را در تصمیم‌گیری و مشارکت فعال آنها در توسعه اقتصادی استان و کشور بسیار تأثیرگذار دانست و گفت: مهم‌ترین رسالت اتاق بازرگانی استفاده بیشتر از امکانات و مزیت‌های نسبی داخل کشور برای رشد و توسعه اقتصادی و کسب درآمدهای ارزی از صادرات محصولات تولیدشده در داخل است.

در این جلسه اعضای هیات نمایندگان اتاق بجنورد به تشریح برخی از مشکلات بخش خصوصی پرداختند و تلاش دستگاه‌های دولتی برای رفع این موارد را خواستار شدند.

موضوعات :
در همین رابطه