رادیو مجازی اتاق ایران - 28 فروردین 1403

در جریان بازدید از دوره آموزشی سیستم دوگانه آلمان در همدان مطرح شد

آموزش بهینه نیروی کار، مقدمه تولید ثروت

در جریان بازدید رئیس اتاق همدان، معاون توسعه استان‌های اتاق ایران و مدیرکل فنی و حرفه‌ای همدان از کلاس‌های طرح آموزش دوگانه ایران و آلمان در این شهر، بر نقش چشمگیر آموزش بهینه نیروی کار بر افزایش بهره‌وری و همچنین تولید ثروت در جامعه تاکید شد.

02 تیر 1398
کد خبر : 29176
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی همدان از کلاس‌های طرح آموزش دوگانه ایران و آلمان با عنوان E-check در کارگاه مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان همدان بازدید کرد.

علی‌اصغر زبردست با اشاره به ارتباطات باسابقه ایران و آلمان در تمامی زمینه‌ها، گفت: استقبال خوبی که از دوره‌های E-check در همدان شده است، تمایل اتاق همدان برای توسعه همکاری‌های آموزشی در حوزه‌های دیگر را افزایش داده است و آماده تقویت همکاری‌ها هستیم.

در این بازدید، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان نیز با بیان اینکه آموزش خوب تضمین‌کننده افراد متخصص در جامعه خواهد بود، گفت: طرح آموزشی سیستم دوگانه (دو آل) آلمان در اشتغال آینده جوانان تأثیر بسزایی خواهد داشت.

وهب مختاران افزود: دوره آموزشی E- check با تدریس گیدو ویشا متخصص برق و الکترونیک موسسه آموزشی SBH برگزار شده و مورد استقبال علاقه‌مندان قرار گرفته است.

مختاران با تأکید بر موفق بودن سیستم آموزشی شغلی دوگانه آلمان در دنیا گفت: اجرای این سیستم آموزشی در ایران قطعاً آموزش بهینه، بهره‌وری و همچنین تولید ثروت در جامعه را در پی خواهد داشت.

براری، معاون توسعه استان‌های اتاق ایران نیز وجود ظرفیت‌های آموزشی در استان همدان را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: اجرای این دوره در استان همدان قطعاً به ارتقاء سطح کیفی مدیران صنایع و همچنین مربیان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای این استان، کمک شایانی خواهد کرد.

اختتامیه دوره آموزشی و برگزاری آزمون از شرکت‌کنندگان نیز روز پنج‌شنبه 30 خردادماه 1398 در سالن جلسات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان همدان برگزار شد.

در پایان نیز به شرکت‌کنندگان گواهی حضور توسط رئیس اتاق همدان، معاون توسعه استان‌های اتاق بازرگانی ایران، معاون سازمان فنی و حرفه‌ای اهدا شد.

موضوعات :
در همین رابطه