رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

20 و 21 مرداد 1398

هیات تجاری اتاق ایران برای حضور در «همایش اقتصادی خزر» به ترکمنستان می‌رود

همزمان با برگزاری نخستین همایش اقتصادی خزر در ترکمنستان طی روزهای 20 و 21 مرداد 1398، هیاتی متشکل از فعالان بخش خصوصی از سوی اتاق ایران به این کشور اعزام می‌شود.

31 تیر 1398
کد خبر : 29573
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

همزمان با برگزاری نخستین همایش اقتصادی خزر در ترکمنستان، هیاتی متشکل از فعالان بخش خصوصی از سوی اتاق ایران به این کشور اعزام می‌شود.

طبق اعلام معاونت بین الملل اتاق ایران، این همایش طی روزهای 20 و 21 مرداد سال جاری در شهر آوازه ترکمنستان برگزار می شود. سران دولت‌ها و فعالان اقتصادی از 5 کشور ترکمنستان، روسیه، آذربایجان، قزاقستان و ایران در این همایش حضور خواهند داشت و همایش تجاری، نمایشگاه، مذاکرات چندجانبه و دوجانبه جزو بخش‌های جانبی همایش خواهد بود.

معاونت بین الملل اتاق ایران از فعالان بخش خصوصی فعال در زمینه های حمل و نقل (به ویژه حمل و نقل دریایی)، گردشگری، صنایع غذایی، انرژی، مصالح ساختمانی، معدن و سرمایه‌گذاری مشترک برای حضور در هیات تجاری اعزامی از سوی ایران دعوت کرده است.

در حاشیه همایش اقتصادی خزر، دو نمایشگاه «فناوری‌های نوین» و «ترکمن صحراسی» با حضور فعالان اقتصادی 5 کشور برگزار خواهد شد. موضوع نمایشگاه اول فناوری‌‌های نوین در حوزه تجارت و نمایشگاه دوم خودروهای سواری، مسافربری، خودروهای سنگین و ماشین‌آلات ویژه، طراحی‌های نوین ماشین‌سازی، جدیدترین طراحی‌های صوتی و ویدیوئی، سیستم‌های امنیتی و دزدگیر خودرو است.

طبق اعلام معاونت بین‌الملل اتاق ایران، هزینه حضور در هیئت تجاری 700 دلار + 20میلیون ریال (2 میلیون تومان) بصورت علی‌الحساب برای اعضای اتاق بازرگانی و برای افراد غیرعضو با احتساب 15 درصد افزایش هزینه، 805 دلار + 23 میلیون ریال (2 میلیون و 300 هزار تومان) خواهد بود. مبلغ دریافتی شامل موارد زیر است:

  • هزینه سه شب اقامت در هتل
  • عوارض ورود به ترکمنستان
  • پرواز تهران-مشهد
  • ترانسفر مشهد به باجگیران و باجگیران به عشق‌آباد (زمینی)
  • پرواز عشق آباد به آوازه

مبلغ ریالی مذکـور از طـریق درگـاه بانکی موجـود در لینک ثبت نام قـابل پرداخت است (کد شناسه واریز 990008036112)
مبلغ ارزی باید حداکثر تا تاریخ 06/05/98 به واحد حسابداری اتاق ایران تسلیم شود.

همچنین لازم است عوارض خروج از کشور مستقیماً از طریق سامانه پرداخت عوارض خروج از کشور و توسط متقاضی پرداخت و در مرز زمینی به مسئولان مربوطه ارائه شود.

علاقه مندان برای ثبت نام می توانند به این لینـک مراجعه کنند.

متقاضیان پس از تکمیل فرم و ثبت نهایی آن، مدارک زیر را حداکثر تا تاریخ 06/05/98 به امور بین‌الملل اتاق ایران، تحویل دهند:

1.       درخواست کتبی رزرو هتل به همراه اصل گذرنامه (اعتبار 7 ماه از زمان اعزام)

2.       دو قطعه عکس رنگی

3.       کپی از صفحات اول و انقضاء پاسپورت

4.       رسید پرداخت هزینه ارزی هیئت تجاری (700 دلار برای اعضای اتاق ایران و 805 دلار برای افراد غیر عضو)

5.       پرینت پرداخت عوارض خروج از کشور

6.       اصل پاسپورت

علاقه مندان به رزرو غرفه در نمایشگاه صرفاً جهت انجام امور اجرایی مربوط به غرفه‌ نمایشگاهی می‌توانند با شرکت پارس پگاه تجارت به شماره 02144098891 تماس بگیرند.

شماره تلفن 85732375 نیز از سوی معاونت بین‌الملل اتاق ایران جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مشارکت و ثبت نام در هیأت اعزامی اعلام شده است.

 

در همین رابطه