اگرچه بانکها در تماس با فنآوریهای نوین و بهکارگیری آن، دچار چالشهای مداوم هستند لیکن این موضوع میتواند منجر به عرضه محصولات جدید شود، که البته موفقیت در آن وابسته به "بهبود تجربه مشتری" است.
رویکرد بهبود تجربه مشتری در صنعت خدمات (در این یادداشت خدمات بانکی) و الزامات فنی و انسانی آن، میتواند ترسیمکننده راهبرد بانکها در دوره پیش رو هم باشد.
تجربه مشتری نگاه به تمامی مسیرهای اخذ خدمت و تعامل فیمابین بانک و مشتری شامل تارگاه، شبکه اجتماعی، تلفنبانک، همراه بانک، اینترنت بانک، حسابداری ش