رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

رئیس‌کل سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد

ارزش روز سهام عدالت؛ 4.8 میلیون تومان

رئیس سازمان خصوصی‌سازی می‌گوید: با رشد ارزش دارایی شرکت‌های سبد سهام عدالت، فعلاً ارزش هر یک‌میلیون تومان سهام داده شه به مشمولان به 4.8 میلیون تومان رسیده است.

20 مرداد 1398
کد خبر : 29853
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: اثرات افزایش دارایی شرکت‌های سهام عدالت در پرداخت سود سال ۹۷ اعمال می‌شود که بر این اساس ارزش سهام کسانی که یک‌میلیون تومان کامل داشته‌اند به ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است.

علی‌اشرف عبدالله پوری حسینی با اشاره به آخرین وضعیت واریز سود سهام عدالت به‌حساب دارندگان سهام گفت: سود سهام عدالت سال‌های ۹۵ و ۹۶ به تمام کسانی که شماره‌حساب شبای خود را ارائه کرده‌اند پرداخت شده، اما عده‌ای شماره‌حساب شبای خود را ارائه نکرده‌اند.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی، افزود: بر اساس بررسی‌ها از ۱۵ تیر تا ۱۵ مردادماه حدود ۳۳۸ هزار نفر شماره شبای خود را ارائه کرده‌اند که ۵۶ میلیارد تومان سود سال ۹۵ و ۹۶ آن‌ها واریز می‌شود.

وی با بیان اینکه از ۱۵ مرداد تا ۱۵ شهریور نیز تعداد دیگری شماره شبای خود را ارائه می‌دهند که سود سهام عدالت آن‌ها نیز واریز خواهد شد.

به گفته پوری حسینی، تمامی افرادی که تا پانزدهم تیرماه شماره شبای خود را به سازمان خصوصی‌سازی ارائه کرده‌اند، سود سهام عدالت آن‌ها پرداخت شده است.

در همین رابطه