رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

رئیس اتاق بجنورد در دیدار با مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی تاکید کرد

ضرورت همکاری نزدیک میان سازمان تامین اجتماعی و بخش‌خصوصی

رئیس اتاق بجنورد گفت: اتاق بجنورد برای تسهیل در فعالیت‌های حوزه بازرگانی بین‌المللی و داخلی، رونق تولید در صنایع، معادن و کشاورزی و به منظور ایفای نقش در توسعه اقتصادی استان، آمادگی کامل خود را جهت استفاده از نظرات و اندیشه فعالان اقتصادی، بازرگانی و تولیدی و همچنین اساتید دانشگاهی و نخبگان اعلام می‌کند.

11 آبان 1398
کد خبر : 30907
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بجنورد بر الزام داشتن روابط نزدیک میان سازمان تامین اجتماعی با بخش خصوصی تاکید کرد و از سازمان تامین اجتماعی تحت عنوان تکیه گاهی مطمئن برای تولید و کارفرمایان یاد کرد.

سعید پورآبادی، ضمن تقدیر از همکاری‌ها و تعاملات مطلوب بین سازمان تامین اجتماعی با اتاق بازرگانی اظهارکرد: ما هم علاقمند هستیم که در حد توان این سازمان را مورد حمایت قراردهیم و دغدغه ما این است که در حق تولیدکنندگان اجحاف نشود و آنها بتوانند نیروهای بیشتری را جذب کنند تا زمینه‌ساز رونق تولید شوند.

رئیس اتاق بجنورد گفت: اتاق بجنورد برای تسهیل در فعالیت‌های حوزه بازرگانی بین‌المللی و داخلی، رونق تولید در صنایع، معادن و کشاورزی و به منظور ایفای نقش در توسعه اقتصادی استان، آمادگی کامل خود را جهت استفاده از نظرات و اندیشه فعالان اقتصادی، بازرگانی و تولیدی و همچنین اساتید دانشگاهی و نخبگان اعلام می‌کند.

در ادامه محمد علی عباس‌زاده وحید، مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی نیز خواستار ارائه پیشنهادات کارگشا در حوزه کارفرمایان به منظور افزایش شمار بیمه‌شدگان و تحکیم تعاملات و ارتباطات فی‌مابین شد.

وی عمده مسائل و مشکلات کارفرمایان با سازمان را مربوط به حوزه وصول حق بیمه دانست و افزود: البته ریشه این مسایل و مشکلات به حوزه کسب و کار و اقتصاد ملی ارتباط دارد و تا زمانی که بستر و زمینه حمایت همه جانبه از تولید و اقتصاد ملی  فراهم و مستحکم نشود فضای مناسب کسب و کار و تولید و رقابت‌پذیری محصولات تولیدی فراهم نمی‌شود.

عباس‌زاده با اشاره به وضعیت و ساختار کلی سازمان تامین اجتماعی گفت: مبنای اصلی فعالیت سازمان تامین اجتماعی هزینه بر مبنای وصول حق بیمه است و باید بین این دو فاکتور تعادل وجود داشته باشد تا منابع سازمان پایدار بماند.

وی افزود: اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی در هر ماه حدود 40 میلیارد تومان در بخش بیمه‌ای، حدود 30 میلیارد میلیارد تومان بابت درمان و 2 میلیارد تومان بابت بیمه بیکاری هزینه می‌کند که این مبالغ از طریق وصول حق بیمه‌های جاری سازمان تامین می‌شود.

موضوعات :
در همین رابطه