رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

معاون وزیر نیرو در اتاق تبریز

تامین برق صنایع تبریز تسریع می‌شود

حدود 32 واحد تولیدی و صنعتی استان در شهرک صنعتی شهید سلیمی، تمام ماشین‌آلات و تجیزات خود را تامین و نسب کرده‌اند و آماده تولید هستند ولی به دلیل عدم تامین برق مورد نیاز امکان بهره‌برداری برای آن‌ها فراهم نیست.

13 آبان 1398
کد خبر : 30932
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

به همت مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، نشست مشترکی با حضور همایون حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در اتاق تبریز با حضور  اعضای هیات نمایندگان و هیات رئیسه اتاق تبریز، فعالان صنعتی و تولیدی و مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی استان آذربایجان شرقی در خصوص حل مسائل و مشکلات زیر ساختی این واحدها در حوزه تامین برق برگزار شد.

یونس ژائله رئیس اتاق تبریز با تاکید بر این نکته که توسعه استان منوط به تامین زیر ساخت‌ها است، یادآور شد: استان آذربایجان شرقی به دلیل صبغه صنعتی و تولیدی از نظر نیروی انسانی مهار و متخصصان تراز اول در حوزه‌های مختلف صنعتی و تولیدی از ویژگی منحصر به فردی برخوردار است که با بهبود وضعیت زیرساخت‌های استان می‌توانیم شاهد شکوفایی بیش از پیش اقتصاد استان باشیم.

رئیس اتاق تبریز گفت: حدود 32 واحد تولیدی و صنعتی استان فقط در شهرک صنعتی شهید سلیمی، تمام ماشین‌آلات و تجیزات خود را تامین و نسب کرده‌اند و آماده تولید هستند ولی به دلیل عدم تامین برق مورد نیاز امکان بهره‌برداری برای آن‌ها فراهم نیست. او از معاون وزیر  نیرو و مسولان استانی در حوزه تولید و توزیع برق خواست تا در جهت حل مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی که منجر به ایجاد اشتغال برای درخواست کنندگان کار در استان خواهد شد اقدامات سریعی را انجام دهند.

همایون حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با تاکید براین نکته که در تولید برق مشکل جدی وجود ندارد، افزود: در حوزه توزیع انرژی برق واحدهای تولیدی و صنعتی با مشکلاتی مواجه هستیم. وی در خصوص حل مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در حوزه برق، گفت: مشکلات استان آذربایجان شرقی در حوزه تامین برق در برنامه‌های میان مدت و کوتاه مدت قابل حل است.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در انعقاد تفاهم‌نامه تامین برق مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی استان اظهار امیدواری کرد که مشکل برق واحد تولیدی در کوتاه‌ترین زمان ممکن مرتفع شود.

مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در این نشست گفت: وقتی که فعالان صنعتی استان آذربایجان شرقی در شرایط سخت اقتصادی به فکر توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی خود هستند باید مشکلات پیش روی فعالان اقتصادی را در راستای توسعه همه جانبه استان حل کنیم. او از مسئولان کشوری و استان در حوزه برق خواست تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی در حوزه برق را حل کنند.

موضوعات :
در همین رابطه