رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

در کنفرانس بین المللی «کاوش در فرصت‌ها و یکپارچه سازی کسب و کار؛ پلی برای سرمایه گذاری» مطرح شد

ضرورت توسعه همکاری‌های کشورهای اسلامی در زمینه سرمایه گذاری

کنفرانس بین المللی «کاوش در فرصت‌ها و یکپارچه سازی کسب و کار؛ پلی برای سرمایه گذاری» همزمان با بیست و نهمین اجلاس هیأت رئیسه اتاق بازرگانی اسلامی و بیست و هفتمین اجلاس کمیته‌های تخصصی اتاق‌های بازرگانی اکو برگزار شد.

24 آبان 1398
کد خبر : 31075
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

کنفرانس بین المللی «کاوش در فرصت‌ها و یکپارچه سازی کسب و کار؛ پلی برای سرمایه گذاری» با همکاری اتاق بازرگانی پاکستان و اتاق بازرگانی و صنعت اسلامی امروز با حضور هیات‌هایی از کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی از جمله ایران ترکیه، پاکستان، افغانستان، ترکمنستان، قزاقستان، قرقیزستان، آذربایجان، تاجیکستان، در کراچی پاکستان آغاز بکار نمود.

در این همایش که هیأتی از اتاق ایران به همراه سرکنسول جمهوری اسلامی ایران احمد محمدی حضور داشتند، بر  اهمیت توسعه فعالیت‌های سرمایه گذاری فی‌مابین کشورهای اسلامی بعنوان یکی از بزرگترین بلوک‌های اقتصادی جهان تاکید شد.

سخنرانان افتتاحیه با برشمردن تحولات فناوری در جهان کنونی به خصوص انقلاب اطلاعاتی در جهان کنونی، خواستار توسعه همکاری‌های کشورهای اسلامی در زمینه سرمایه گذاری شدند.

نماینده ایران در این نشست طی سخنرانی به ارایه فرصت‌های سرمایه گذاری موجود در جمهوری اسلامی ایران پرداخته و از کشورهای اسلامی دعوت نمود با مشارکت در سرمایه گذاری خارجی در ایران زمینه را برای توسعه همکاری‌های اقتصادی و سرمایه گذاری فی‌مابین این کشورها فراهم آورند.

در حاشیه این کنفرانس نیز نمایشگاه آثار هنری و صنایع دستی کشورهای اسلامی همچنین نشست‌های تجاری برگزار شد.

موضوعات :
در همین رابطه