رادیو مجازی اتاق ایران 22 اردیهشت 1403

با همراهی رئیس اتاق کرج صورت گرفت

بازدید مدیرعامل جامعه نیکوکاری ابرار از آسایشگاه کهریزک البرز

علی اصغر خامنوی و رحیم بنامولایی با حضور در آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز با نحوه نگهداری سالمندان، ‌معلولان جسمی حرکتی و کودکان اوتیسم و فعالیت‌های این موسسه آشنا شدند.

22 دی 1398
کد خبر : 31837
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

مدیر عامل جامعه نیکوکاری ابرار به همراه رحیم بنامولایی رئیس اتاق کرج از آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز بازدید کردند.

علی اصغر خامنوی و هیات همراه با حضور در بخش‌های مختلف این آسایشگاه با نحوه نگهداری سالمندان، ‌معلولان جسمی حرکتی و کودکان اوتیسم و فعالیت‌های این موسسه آشنا شدند.

طی این دیدار بخش‌های مختلف، مانند مرکز جامع نیلوفر و همینطور مرکز جامع لاله، مرکز نگهداری سالمندان مورد بازدید قرار گرفت.

همچنین در نشستی با مدیر آسایشگاه کهریزک بر همکاری فعالان اقتصادی البرز برای تجهیز ساختمان جدید سالمندان زن در  این مرکز بحث و تبادل نظر شد.

جامعه نیکوکاری ابرار، به عنوان نهاد مورد اعتماد جامعه فعالان اقتصادی کشور، آگاه‌سازی فعالان اقتصادی به ایفای مسئولیت اجتماعی در جامعه را در دستور کار دارد.

بدین منظور برقراری تعامل میان سازمان‌های مردم‌نهاد و خیریه‌های مورد اعتماد کشور و فعالان اقتصادی یکی از رویکردهای ابرار است. در همین ارتباط، کمک­‌های هدفمندی به خیریه کهریزک ارائه می‌شود که از جمله می‌توان به خرید و اهدا 10 تخت ویژه بیماران و همچنین کمک مستمر تعدادی از پرنسل اتاق ایران به صورت ماهیانه اشاره کرد.

در همین رابطه