رادیو مجازی اتاق ایران 22 اردیهشت 1403

معاونت بین‌الملل اتاق ایران اعلام کرد

دعوت از اعضای اتاق ایران برای حضور در رقابت‌های CACCI

اعضای اتاق ایران که علاقه‌مند به حضور در رقابت دوسالانه کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا-اقیانوسیه بین جوانان و بانوان کارآفرین برتر هستند می‌توانند آمادگی خود را برای مشارکت در این رویداد بین‌المللی حداکثر تا 24 خرداد اعلام کنند.

11 خرداد 1399
کد خبر : 31998
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رقابت بین جوانان و بانوان کارآفرین برتر هر دو سال یک‌بار از سوی کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا-اقیانوسیه (CACCI) برگزار می‌شود. این رقابت در سال 2020 به‌احتمال‌قوی در کشور تایوان خواهد بود و در سه حوزه بین جوانان (کمتر از 45 سال)، بانوان کارآفرین برتر و همچنین فعالان اقتصادی حوزه آب و انرژی‌های پاک انجام و به برندگان جوایزی اعطاء می‌شود.

مهم‌ترین شرایط موفقیت در این رقابت، برخورداری از 5 سال سابقه فعالیت تجاری، تسلط به زبان انگلیسی، مشارکت در فعالیت‌های مدنی و مدیریت بهره ور است.

اتاق ایران یکی از اعضای فعال این کنفدراسیون بوده و در هر دوره فعالان اقتصادی واجد شرایط را معرفی می‌کند. بنابراین از اعضای اتاق ایران دعوت می‌شود تا در صورت دارا بودن شرایط لازم از طریق این لینک فرم ثبت‌نام را تکمیل و آمادگی خود را برای مشارکت فعال در این رویداد بین‌المللی حداکثر تا 24 خردادماه اعلام کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات تکمیلی با شماره تلفن 85732363 یا ایمیل s.rasekhchi@iccima.ir تماس بگیرند.

در همین رابطه