رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

علی‌اصغر جمعه‌ای در نشست اعضای هیات رئیسه اتاق سمنان

فعالان بخش خصوصی مطالبات مشترک داشته باشند

علی‌اصغر جمعه‌ای، رئیس اتاق سمنان با اشاره به اهمیت اتفاق‌نظر فعالان اقتصادی در ارائه درخواست‌ها و پیگیری مطالبات، بر لزوم شکل‌گیری مطالبات مشترک میان سه اتاق بازرگانی، اصناف و تعاون تأکید کرد.

04 اسفند 1398
کد خبر : 32318
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان گفت: اتفاق‌نظر فعالان اقتصادی در ارائه خواسته‌ها بسیار مهم است و برای حل مشکلات باید فعالان بخش خصوصی مطالبات مشترک داشته باشند.

علی‌اصغر جمعه‌ای در نشست اعضای هیات رئیسه اتاق سمنان، تعامل بیشتر اتاق‌های سه‌گانه در راهبرد مشترک را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: اتاق‌های بازرگانی، اصناف و تعاون باید یک مطالبه مشترک داشته باشند.

او در بخش دیگر از صحبت‌های خود از حضور سفیر و وابسته اقتصادی کشور آفریقای جنوبی خبر داد و اظهار کرد: ۵۵ کشور آفریقایی دارای ظرفیت‌های مناسبی هستند که بسیار متناسب با ظرفیت‌های اقتصادی در ایران است.

حمید علوی عضو هیات اتاق سمنان نیز در این نشست گفت: صادرکنندگان در ایران مشکلات متعددی را در این روزها تجربه می‌کنند و اگر موانع صادرات در کشور حل شود و شرایط برای صادرکنندگان مهیا شود، امیدواریم بتوانیم به صادرات ادامه بدهیم.

عضو هیات رئیسه سمنان ادامه داد: پیشنهاد می‌شود جهت سهولت کار و شفایت، گواهی مبدأ داخلی برای کالاهای داخلی و صادراتی در نظر گرفته شود.

در ادامه این نشست اعضای هیات رئیسه اتاق سمنان پایش کارت‌های بازرگانی را بررسی کردند و راهکارهای مختلف صادرات کالا را مورد ارزیابی قرار دادند.

موضوعات :
در همین رابطه